Kijk hier de Automotive Livestream terug: ‘Data RDC mogelijk gestolen door ex-medewerker’
Datalek • In de Automotive Livestream belichtten we twee actuele onderwerpen: Het datalek bij de RDC, mogelijk het werk van een ex-medewerker, en hoe automerken scoren op het gebied van klantbehoud. Te gast waren Automotive-journalist Bart Kuijpers, marketingdeskundige Matthijs van Zanten en Mazda’s pr-directeur Jur Raatjes.
Is het datalek bij RDC een veiligheidsissue of zijn de data gestolen? Bart Kuijpers geeft in de Livestream de laatste stand van zaken in deze livestream. Verder bespraken we met marketingadviseur Matthijs van Zanten, die namens Automotive elk jaar de EDM-database analyseert op merkloyaliteit, waarom sommige merken hun klanten wel kunnen behouden en andere niet. Jur Raatjes, pr- en communicatiedirecteur van het altijd hoog scorende Mazda geeft iets van het geheim prijs. Raatjes gaat in juni na 18 jaar met pensioen, en uiteraard staan we daar ook even bij stil. De Livestream is hieronder terug te zien, of via Linkedin, Youtube en Facebook.