Tweederde klanten vindt verkopers onverschillig [advertorial]

Redactie Redactie
• Laatste update:

Laat u maandagmiddag 2 november inspireren tijdens de masterclass gastblijheid waar de volgende zaken aan de orde komen:
Hoe creëer ik een sfeer in mijn zaak van gastblijheid i.p.v. overschilligheid?
Hoe kunnen we met gastblijheid een bijdrage geven aan het geluk van een ander?
Welk leiderschap is nodig vanuit het gastblijheidsperspectief?
Wat kunnen we van elkaar leren op het gebied van gastblijheid vanuit de horeca, toerisme, zorg, retail en automotive?

Sprekers zijn: 
Alex van Hooff van Burgers Zoo
Vincent Dordregter van Oger 
Jeroen van der Veen de Cantharel / van der Valk 
Jan Willem Nugteren van het Bernhoven Ziekenhuis 
Lex van den Elsen van Louwman en Parqui 
Toptrainers Laura de la Mar en Michael Greven 

Uniek is de verbinding die we maken tussen de verschillende branches horeca, toerisme, retail, zorg en automotive.

Het concept en de organisatie van dit event ligt bij Lammers Support Group. Eigenaar Johan Lammers schreef het boek “WAUW: gastheerschap en sales in optima forma” en heeft er zijn passie van gemaakt dit thema nadrukkelijk op de kaart te krijgen en verder te professionaliseren en ontwikkelen.

Investering in deze masterclass: € 195,- excl. btw (voor Bovagleden € 145,-) Reserveer snel op www.masterclassgastblijheid.nl. Het aantal plaatsen is gelimiteerd! 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Tweederde klanten vindt verkopers onverschillig [advertorial] | Automotive Online

Tweederde klanten vindt verkopers onverschillig [advertorial]

Redactie Redactie
• Laatste update:

Laat u maandagmiddag 2 november inspireren tijdens de masterclass gastblijheid waar de volgende zaken aan de orde komen:
Hoe creëer ik een sfeer in mijn zaak van gastblijheid i.p.v. overschilligheid?
Hoe kunnen we met gastblijheid een bijdrage geven aan het geluk van een ander?
Welk leiderschap is nodig vanuit het gastblijheidsperspectief?
Wat kunnen we van elkaar leren op het gebied van gastblijheid vanuit de horeca, toerisme, zorg, retail en automotive?

Sprekers zijn: 
Alex van Hooff van Burgers Zoo
Vincent Dordregter van Oger 
Jeroen van der Veen de Cantharel / van der Valk 
Jan Willem Nugteren van het Bernhoven Ziekenhuis 
Lex van den Elsen van Louwman en Parqui 
Toptrainers Laura de la Mar en Michael Greven 

Uniek is de verbinding die we maken tussen de verschillende branches horeca, toerisme, retail, zorg en automotive.

Het concept en de organisatie van dit event ligt bij Lammers Support Group. Eigenaar Johan Lammers schreef het boek “WAUW: gastheerschap en sales in optima forma” en heeft er zijn passie van gemaakt dit thema nadrukkelijk op de kaart te krijgen en verder te professionaliseren en ontwikkelen.

Investering in deze masterclass: € 195,- excl. btw (voor Bovagleden € 145,-) Reserveer snel op www.masterclassgastblijheid.nl. Het aantal plaatsen is gelimiteerd! 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.