Nielsen: 18 procent meer autoreclame in H1 2011

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Lars de Vries

    Het verschil Adfact en Nieslen komt voornamelijk door dat Adfact de mediabestedingen aan bedrijfswagens buiten beschouwing heeft gelaten en zich alleen heeft gericht op de bestedingen van personenwagens. Daarnaast hanteren Nielsen en Adfact niet geheel dezelfde methodiek voor het registeren van print.

    Lars de vries Managing Director Adfact

  • Berry Punt

    De mediabestedingen zoals gerapporteerd door Nielsen en Aumacon in het bovenstaande bericht hebben alleen betrekking op personenauto’s. De bestedingen aan bedrijfswagens zijn ook door Nielsen buiten beschouwing gelaten. Het verschil in mediabestedingen kan enerzijds veroorzaakt worden door een afwijkende methodiek. Anderzijds zal de dekking van de registratie een rol spelen. Niet alleen registreert Nielsen meer titels binnen een aantal mediumtypen (o.a. dagbladen, vak- en publiekstijdschriften, out of home), ook registreert Nielsen meer mediumtypen (internet, folders).

    Berry Punt, Marketing Manager Nielsen

Nielsen: 18 procent meer autoreclame in H1 2011 | Automotive Online

Nielsen: 18 procent meer autoreclame in H1 2011

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Lars de Vries

    Het verschil Adfact en Nieslen komt voornamelijk door dat Adfact de mediabestedingen aan bedrijfswagens buiten beschouwing heeft gelaten en zich alleen heeft gericht op de bestedingen van personenwagens. Daarnaast hanteren Nielsen en Adfact niet geheel dezelfde methodiek voor het registeren van print.

    Lars de vries Managing Director Adfact

  • Berry Punt

    De mediabestedingen zoals gerapporteerd door Nielsen en Aumacon in het bovenstaande bericht hebben alleen betrekking op personenauto’s. De bestedingen aan bedrijfswagens zijn ook door Nielsen buiten beschouwing gelaten. Het verschil in mediabestedingen kan enerzijds veroorzaakt worden door een afwijkende methodiek. Anderzijds zal de dekking van de registratie een rol spelen. Niet alleen registreert Nielsen meer titels binnen een aantal mediumtypen (o.a. dagbladen, vak- en publiekstijdschriften, out of home), ook registreert Nielsen meer mediumtypen (internet, folders).

    Berry Punt, Marketing Manager Nielsen