Tientallen insiders geven toekomstvisie op autobranche

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jeroen van der Schenk

    Gooi die kennis toch gewoon online! Zelfs Erwin Blom verspreid gewoon een online versie van zijn net uitgekomen boek op internet…

  • Jan-Willem Noordzij

    Met Dhr. van der Schenk eens. Het gaat om visie van diversen mensen, wil niet zeggen dat het zo gaat gebeuren. Door het te verspreiden kan iedereen er gericht over brainstormen en doet de branche in zijn geheel er misschien voordeel mee.

  • George V.

    AM directie, doe het gewoon als kerst geschenk bij de december uitvoering 2009, hebben wij ook eens een meevaller dit jaar!
    Alvast hartelijk dank voor dit geschenk namens iedereen !!