Column Peter Brouwer: Private lease

Steven Don Steven Don
Column Peter Brouwer: Private lease

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Het vervelende van het concureren op prijs is bij Private Lease nog veel gevaarlijker dan bij verkoop; het leasecontract duurt meerdere jaren en gaat hoe dan ook gepaard met “aanpassingen”. Het feit dat er een Keurmerk is doet daaraan weinig af, want laat voldoende ruimte voor boefjes om gedurende de leaseperiode stiekum de marges op te krikken. Signalering aan de leasebranche dat blijvend succes van private lease gebaat is bij echt eerljk handelen worden consequent als “onzin” bestempeld. Gelukkig is er wel een aantal leasemijen die gewoon degeljk en eerlijk te werk gaan, maar om uit te vinden welke dat zijn is behoorlijk wat zoekwerk nodig. Clubs die aan vergelijkng doen maken dat nog nauweljks duidelijk, want eerlijk beoordelen gaat ten koste van reclame-inkomsten zo lijkt het.

Column Peter Brouwer: Private lease | Automotive Online

Column Peter Brouwer: Private lease

Steven Don Steven Don
Column Peter Brouwer: Private lease

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Het vervelende van het concureren op prijs is bij Private Lease nog veel gevaarlijker dan bij verkoop; het leasecontract duurt meerdere jaren en gaat hoe dan ook gepaard met “aanpassingen”. Het feit dat er een Keurmerk is doet daaraan weinig af, want laat voldoende ruimte voor boefjes om gedurende de leaseperiode stiekum de marges op te krikken. Signalering aan de leasebranche dat blijvend succes van private lease gebaat is bij echt eerljk handelen worden consequent als “onzin” bestempeld. Gelukkig is er wel een aantal leasemijen die gewoon degeljk en eerlijk te werk gaan, maar om uit te vinden welke dat zijn is behoorlijk wat zoekwerk nodig. Clubs die aan vergelijkng doen maken dat nog nauweljks duidelijk, want eerlijk beoordelen gaat ten koste van reclame-inkomsten zo lijkt het.