Beelen maakt van Athlon Servicecenters volwaardige vestigingen

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
Het huidige Athlon servicecenter Almere

Dit meldt Frank Beelen, algemeen directeur van de Beelen Groep.

Sinds enkele jaren exploiteert de Beelen Groep drie Athlon servicecenters. Die blijven gewoon bestaan, benadrukt Beelen. De vestiging in Lisserbroek is eind 2015 op proef aangevuld met een vestiging van Autocentrum Beelen. Daarmee werd het bedrijf toegankelijk voor klanten van alle leasemaatschappijen, fleetowners én consumenten. De pilot was een succes en per vandaag zijn ook de vestigingen in Rotterdam en Almere volwaardige autobedrijven.

Andere look and feel

Daarvoor hoefde geen verbouwing plaats te vinden, vertelt Beelen. “Het is meer een andere look and feel. Als je nu aan komt rijden zie je én het Athlon Servicecenter én Autocentrum Beelen.” De verbreding heeft vooral als doel de efficiency te verbeteren. “Wij zijn erg goed in het sturen op de dalperioden”, stelt Beelen. “Kort voor de winter en de zomer is het altijd piekdrukte met de bandenwissel. Door meer klanten te helpen kunnen we die drukte beter spreiden. Dat heeft voor ons voordeel, maar ook voor Athlon, want we werken efficiënter.”

De Beelen Groep heeft duidelijke ambities voor de toekomst, stelt de algemeen directeur. “Wij willen op termijn een universeel b2b en b2c-bedrijf openen in alle grote steden in de Randstad. Dat worden echt nieuwe vestigingen. Later dit jaar maken we bekend hoe dat precies vorm krijgt.”

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Beelen maakt van Athlon Servicecenters volwaardige vestigingen | Automotive Online

Beelen maakt van Athlon Servicecenters volwaardige vestigingen

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
Het huidige Athlon servicecenter Almere

Dit meldt Frank Beelen, algemeen directeur van de Beelen Groep.

Sinds enkele jaren exploiteert de Beelen Groep drie Athlon servicecenters. Die blijven gewoon bestaan, benadrukt Beelen. De vestiging in Lisserbroek is eind 2015 op proef aangevuld met een vestiging van Autocentrum Beelen. Daarmee werd het bedrijf toegankelijk voor klanten van alle leasemaatschappijen, fleetowners én consumenten. De pilot was een succes en per vandaag zijn ook de vestigingen in Rotterdam en Almere volwaardige autobedrijven.

Andere look and feel

Daarvoor hoefde geen verbouwing plaats te vinden, vertelt Beelen. “Het is meer een andere look and feel. Als je nu aan komt rijden zie je én het Athlon Servicecenter én Autocentrum Beelen.” De verbreding heeft vooral als doel de efficiency te verbeteren. “Wij zijn erg goed in het sturen op de dalperioden”, stelt Beelen. “Kort voor de winter en de zomer is het altijd piekdrukte met de bandenwissel. Door meer klanten te helpen kunnen we die drukte beter spreiden. Dat heeft voor ons voordeel, maar ook voor Athlon, want we werken efficiënter.”

De Beelen Groep heeft duidelijke ambities voor de toekomst, stelt de algemeen directeur. “Wij willen op termijn een universeel b2b en b2c-bedrijf openen in alle grote steden in de Randstad. Dat worden echt nieuwe vestigingen. Later dit jaar maken we bekend hoe dat precies vorm krijgt.”

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.