Athlon wil niet ‘de Kodak’ van de toekomst worden

Steven Don Steven Don
Athlon wil niet 'de Kodak' van de toekomst worden

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Simon Smit

    Waardevolle visie en dat geldt voor meer bedrijven in de automotive ! EV’s versnellen dat alleen maar.

  • Roel Hindriks

    Dit soort gedachtengangen zijn voor de leasebranche van cruciaal belang. Neemt niet weg dat een vergelijking met Zalando en Coolblue alleen opgaat voor wat betreft se systematiek van marktbewerking, de leasemij blijft contractueel immers de leverancier voor de hele contractduur. Overigens brengt ook “mobility to everyone” met zich mee dat korte huur- en leasecontracten qua wet en regelgeving sterk uiteenlopen voor enerzijds de particulier en aan het andere einde van de schaal het IFRS gebonden bedrijf, met ook nog wat tussenliggende doelgroepen. Om dat allemaal wettelijk correct te kunnen realiseren is er ook nog het nodige werk aan de winkel. Private lease heeft, ondanks het Keurmerk, laten zien dat de branche het nog niet op orde heeft.