LeasePlanrijders moeten naar fitters

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • peter verhagen

    Geachte lezers,
    Ik denk dat Leaseplan een reden zocht om over te stappen en de reden heet nu toevalig crisis.
    ik weet dat een dealerbedrijf nette prijzen hanteert en zijn uiterste best doet om afspraken na te komen. Maar de bandenspecialisten zullen natuurlijk een SLA gemaakt hebben waar in dit geval Leaseplan aan het eind van het jaar een leuke bonus krijgt, en ik denk dat dat hun motivatie is welke helaas dan weer verzwegen wordt.
    Dat is hun goed recht, maar open en eerlijk zijn tegen zakenpartners zou in mijn beleving toch op lange termijn meer vruchten afwerpen.
    Tevens is bovenstaande een prachtig voorbeeld van vastdenken !

    Met vriendelijke groet,
    Peter Verhagen

  • Gerard

    Eén keer naar zo’n fitter geweest, slaat m’n hele licht metalen velg aan gort. De monteur dacht dat er een loodje van een stalen velg op zou passen…..Zielig dat een dealer geen geld meer mag verdienen. Nu wordt de auto opgehaald voor voor z’n banden. De berijder gaat naar de dealer voor het onderhoud…hoezo mijl op zeven, hoezo milieu!

  • noudatlatenweeveninhetmidden

    Ik zou de actie van leaseplan willen omschrijven als een poging tot moord op alle gewaardeerde kleinere bedrijven naast die groten. Geef de kleintjes de keus of ze voor vergelijkbare voorwaarden het werk willen doen.
    Weet de directeur van Leaseplan wel dat als het zo door gaat zijn dochters straks alleen nog schoenen bij de Albert Heyn kunnen kopen?
    Ga je schamen Leaseplan !!!

  • Anton Berger

    Jammer hoor want de dealer wordt wel geacht meteen klaar te staat als een diagnoselampje opeens gaat branden of een probleem is opgetreden doordat er geen software update is uitgevoerd. Leaseplan stuurt namelijk ook diezelfde rijders voor onderhoud naar de universelen als 123 Autoservice, die niet te hoeven te investeren in dure trainingen, geschoold personeel, panden naar richtlijnen van de impoteurs en diagnoseapperatuur. Tot dat er storingen optreden en de berijder wel weer bij de dealer komt om voor garantie de ellende op te lossen.

  • Rajesh Mahabir

    @Anton Berger,
    RESPECT…
    Ik werk nl bij een merkdealer en sluit me volledig aan bij jou reaktie…

    Ik sta 1000% achter Thnx gozer!!!!!

  • Jaap van Stijn ATU Nederland

    gaarne wil ik ons bedrijf nogmaals onder de aandacht brengen. ATU onderhoud volgens fabrieksopgave, behoud van fabrieksgarantie en de beste prijs voor banden. Alleen 1e monteurs en 2e monteurs in opleiding voor 1e monteur, dus kwaliteit gewaarborgd.Momenteel 9 filialen en op naar landelijke dekking. Kwaliteit en scherpe tarieven, dat is wat leasemaatschappijen willen en krijgen bij ATU. interesse?

  • peter verhagen

    Beste Jaap,
    Jij grijpt echt iedere moeglijkheid om je brdrijf onder de aandacht te brengen maar aan een discusie voegt jouw bericht niets toe.Ook bij de dealers lopen 1ste en 2de monteurs en ook wij investeren in deze mensen dus wat is het verschil op dat vlak NIETS DUS !
    oftewel jouw argument snijd geen hout.

    Met vriendelijke groet,
    Peter Verhagen

  • Ivar Volder

    KwikFit? Dat is toch die club van die ehhh …. voortijdig ingeboekte bonussen?

  • Ivar Volder

    O ja, ik kom voor de banden al sinds 1978 bij een fitter, Bandorama in Badhoevedorp. Als je garage dat van tevoren weet, is er niets aan de hand. Goede mensen, goede apparatuur en vooral geen banden uit oekoeboeroeland, dan rijdt je leasebak toch het fijnst. De eigen auto’s trouwens ook.

LeasePlanrijders moeten naar fitters | Automotive Online

LeasePlanrijders moeten naar fitters

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • peter verhagen

    Geachte lezers,
    Ik denk dat Leaseplan een reden zocht om over te stappen en de reden heet nu toevalig crisis.
    ik weet dat een dealerbedrijf nette prijzen hanteert en zijn uiterste best doet om afspraken na te komen. Maar de bandenspecialisten zullen natuurlijk een SLA gemaakt hebben waar in dit geval Leaseplan aan het eind van het jaar een leuke bonus krijgt, en ik denk dat dat hun motivatie is welke helaas dan weer verzwegen wordt.
    Dat is hun goed recht, maar open en eerlijk zijn tegen zakenpartners zou in mijn beleving toch op lange termijn meer vruchten afwerpen.
    Tevens is bovenstaande een prachtig voorbeeld van vastdenken !

    Met vriendelijke groet,
    Peter Verhagen

  • Gerard

    Eén keer naar zo’n fitter geweest, slaat m’n hele licht metalen velg aan gort. De monteur dacht dat er een loodje van een stalen velg op zou passen…..Zielig dat een dealer geen geld meer mag verdienen. Nu wordt de auto opgehaald voor voor z’n banden. De berijder gaat naar de dealer voor het onderhoud…hoezo mijl op zeven, hoezo milieu!

  • noudatlatenweeveninhetmidden

    Ik zou de actie van leaseplan willen omschrijven als een poging tot moord op alle gewaardeerde kleinere bedrijven naast die groten. Geef de kleintjes de keus of ze voor vergelijkbare voorwaarden het werk willen doen.
    Weet de directeur van Leaseplan wel dat als het zo door gaat zijn dochters straks alleen nog schoenen bij de Albert Heyn kunnen kopen?
    Ga je schamen Leaseplan !!!

  • Anton Berger

    Jammer hoor want de dealer wordt wel geacht meteen klaar te staat als een diagnoselampje opeens gaat branden of een probleem is opgetreden doordat er geen software update is uitgevoerd. Leaseplan stuurt namelijk ook diezelfde rijders voor onderhoud naar de universelen als 123 Autoservice, die niet te hoeven te investeren in dure trainingen, geschoold personeel, panden naar richtlijnen van de impoteurs en diagnoseapperatuur. Tot dat er storingen optreden en de berijder wel weer bij de dealer komt om voor garantie de ellende op te lossen.

  • Rajesh Mahabir

    @Anton Berger,
    RESPECT…
    Ik werk nl bij een merkdealer en sluit me volledig aan bij jou reaktie…

    Ik sta 1000% achter Thnx gozer!!!!!

  • Jaap van Stijn ATU Nederland

    gaarne wil ik ons bedrijf nogmaals onder de aandacht brengen. ATU onderhoud volgens fabrieksopgave, behoud van fabrieksgarantie en de beste prijs voor banden. Alleen 1e monteurs en 2e monteurs in opleiding voor 1e monteur, dus kwaliteit gewaarborgd.Momenteel 9 filialen en op naar landelijke dekking. Kwaliteit en scherpe tarieven, dat is wat leasemaatschappijen willen en krijgen bij ATU. interesse?

  • peter verhagen

    Beste Jaap,
    Jij grijpt echt iedere moeglijkheid om je brdrijf onder de aandacht te brengen maar aan een discusie voegt jouw bericht niets toe.Ook bij de dealers lopen 1ste en 2de monteurs en ook wij investeren in deze mensen dus wat is het verschil op dat vlak NIETS DUS !
    oftewel jouw argument snijd geen hout.

    Met vriendelijke groet,
    Peter Verhagen

  • Ivar Volder

    KwikFit? Dat is toch die club van die ehhh …. voortijdig ingeboekte bonussen?

  • Ivar Volder

    O ja, ik kom voor de banden al sinds 1978 bij een fitter, Bandorama in Badhoevedorp. Als je garage dat van tevoren weet, is er niets aan de hand. Goede mensen, goede apparatuur en vooral geen banden uit oekoeboeroeland, dan rijdt je leasebak toch het fijnst. De eigen auto’s trouwens ook.