Volkswagen wacht claim olieverbruik TFSI-motoren (filmpje)

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • JanFL de Waal

    Zou dit soort problemen (olieverbruik, distributie, NOx fraude) veroorzaakt worden omdat VW cs de grootste autobouwer wil zijn?

  • Tom van Steijn

    Vorig jaar een gebruikte A4 Avant 2.0 tfsi particulier gekocht. Auto is van 2010 en had 82.000 km gelopen. Olieverbruik na weging bij de dealer kwam uit op 1:920. Nieuwe zuigers, zuigerveren e.d. gemonteerd waardoor het probleem is verholpen. Alles onder 100% garantie / coulance dankzij de inzet van Audi dealer Martin Schilder uit Haarlem!

  • n.a.veenboer

    Heb sinds een maand een audi a4 gekocht,al 2 keer mee naar het buiten land geweest ongeveer 4000 km mee gereden ,een top auto MAAR al 5 liter olie in gedaan a 26 tot 33 euro p ltr.vindt ik niet kunnen voor audi .
    Hoop dat dit probleem opgelost wordt anders voor mij nooit geen audi meer.

  • Dennis

    Net een Audi 1.8 tfsi bj 2010 voor garantie moeten reviseren, 1 liter olie op 600 km, kon bij Audi onder bijbetaling van de arbeidskosten. In Duitsland gelden blijkbaar andere garantie voorwaarden. Daar wordt alles netjes geregeld en vergoed. Pon laat mensen gewoon betalen. De Audi dealers zijn wel bereid willend. En de grap is dat wanneer je bij bestellen van de onderdelen niet aangeeft dat het voor een motorrevisie is, krijg je exact dezelfde slechte zuigers en veren.

  • P.Dijkhuizen

    zijn bij de motoren van na 2012
    deze problemen niet meer aanwezig

Volkswagen wacht claim olieverbruik TFSI-motoren (filmpje) | Automotive Online

Volkswagen wacht claim olieverbruik TFSI-motoren (filmpje)

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • JanFL de Waal

    Zou dit soort problemen (olieverbruik, distributie, NOx fraude) veroorzaakt worden omdat VW cs de grootste autobouwer wil zijn?

  • Tom van Steijn

    Vorig jaar een gebruikte A4 Avant 2.0 tfsi particulier gekocht. Auto is van 2010 en had 82.000 km gelopen. Olieverbruik na weging bij de dealer kwam uit op 1:920. Nieuwe zuigers, zuigerveren e.d. gemonteerd waardoor het probleem is verholpen. Alles onder 100% garantie / coulance dankzij de inzet van Audi dealer Martin Schilder uit Haarlem!

  • n.a.veenboer

    Heb sinds een maand een audi a4 gekocht,al 2 keer mee naar het buiten land geweest ongeveer 4000 km mee gereden ,een top auto MAAR al 5 liter olie in gedaan a 26 tot 33 euro p ltr.vindt ik niet kunnen voor audi .
    Hoop dat dit probleem opgelost wordt anders voor mij nooit geen audi meer.

  • Dennis

    Net een Audi 1.8 tfsi bj 2010 voor garantie moeten reviseren, 1 liter olie op 600 km, kon bij Audi onder bijbetaling van de arbeidskosten. In Duitsland gelden blijkbaar andere garantie voorwaarden. Daar wordt alles netjes geregeld en vergoed. Pon laat mensen gewoon betalen. De Audi dealers zijn wel bereid willend. En de grap is dat wanneer je bij bestellen van de onderdelen niet aangeeft dat het voor een motorrevisie is, krijg je exact dezelfde slechte zuigers en veren.

  • P.Dijkhuizen

    zijn bij de motoren van na 2012
    deze problemen niet meer aanwezig