Het merk Alfa Romeo wankelt flink

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • EF de Bruin

    Onvoorstelbaar dat zoveel historie, elan, etc. verloren (op)gaat in een MC’Donalds hamburger car product/concept?

  • Bart

    Helaas is dit bericht volledig uit zijn verband getrokken. Niet goed geinterpreteerd, heel erg jammer. We zijn een beetje beland in een Telegraaf-achtig SBS6niveau Er zijn plannen genoeg, natuurlijk, er zal het nodige herzien worden. Logisch in deze markt. Maar het voortbestaan van het merk staat NIET ter discussie.

  • George V

    Begrijp echt niet wat de toegevoegde waarde van deze opsomming is. Allemaal reeds bekend, niets nieuws onder de zon maar uiterst vervelend voor betrokkenen. Verkeerde stemming kweken naar mijn idee.

  • JP

    Nogmaals: : We moeten weer terug naar de eenvoud,dus terug naar de basis.Geld zeker voor merken als Alfa en Lancia.Fiat is meer een volume merk.Laat Alfa/Lancia dan wat duurder zijn ; laat de petjes en massamens in die massa producten als VW rijden.Wordt ’t weer net als vroeger;onderscheid moet er toch zijn !
    gr.

  • Heronimus

    Jammer voor Alfa om dit bericht te lezen. Ik had al jaren het vermoeden dat dit er aan de hand is. Ten eerste is Alfa al jaren niet meer actief in de racerij. Iets waar Alfa het jaren geleden al moest van hebben. Naar mijn mening is Seat in dat gat gesprongen en heeft daar door een groot marktaandeel bij Alfa weg gesnoept. Ten tweede duurt het veel te lang voor er een nieuw model op de mark komt. PS met z’n allen in een VW rijden dat nooit. Cuore Sportivo