General Motors verkoopt Opel toch niet

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • J.Geertsema

    Ik riep een aantal maanden geleden al dat het hierop zou uitdraaien het verbaasd mij dus niets!

  • Akse Automotive Advies b.v.

    De “soap” is over en de “cliffhanger” wordt de sluiting van een paar Opel-plants in Europa gepaard gaand met massa-ontslagen. Al maanden geleden gaven de havikken in Detroit aan niets te zien in Magna/Sberbank wegens het risico patenten ( en productie) naar Rusland te zien verdwijnen. Ook Brussel zag niets in de protectionistische steun van de Duitse regering aan de (Duitse) Opel-fabrieken. Als GM de overbruggingslening snel terug betaald zoals de Duitse regering nu wil, zal een snelle effectieve sanering de enige optie zijn om de gezonde EU-fabrieken draaiend en winstgevend te maken.En als GM in aanmerking komt voor staatssteun hebben ze nu nog maar slechts 3 miljard Euro nodig.

General Motors verkoopt Opel toch niet | Automotive Online

General Motors verkoopt Opel toch niet

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • J.Geertsema

    Ik riep een aantal maanden geleden al dat het hierop zou uitdraaien het verbaasd mij dus niets!

  • Akse Automotive Advies b.v.

    De “soap” is over en de “cliffhanger” wordt de sluiting van een paar Opel-plants in Europa gepaard gaand met massa-ontslagen. Al maanden geleden gaven de havikken in Detroit aan niets te zien in Magna/Sberbank wegens het risico patenten ( en productie) naar Rusland te zien verdwijnen. Ook Brussel zag niets in de protectionistische steun van de Duitse regering aan de (Duitse) Opel-fabrieken. Als GM de overbruggingslening snel terug betaald zoals de Duitse regering nu wil, zal een snelle effectieve sanering de enige optie zijn om de gezonde EU-fabrieken draaiend en winstgevend te maken.En als GM in aanmerking komt voor staatssteun hebben ze nu nog maar slechts 3 miljard Euro nodig.