Grip op bedrijfsprocessen betekent ruimte voor groei

Redactie Redactie
• Laatste update:

Traditioneel werd er bij de meeste autobedrijven gewerkt via de functionele indeling van de organisatie. Een werkorder verdween daarmee direct van de agenda van een afdeling als hun deel van het werk aan het eindproduct was gedaan. Er was daardoor weinig betrokkenheid bij het eindresultaat, wat de klanttevredenheid niet ten goede kwam.

In de afgelopen jaren hebben ICT-toepassingen gezorgd voor een betere afstemming tussen de afzonderlijke stappen van de klantreis, ongeacht op welke afdeling die plaatsvinden. Dit heeft geleid tot meer efficiëntie en dus tot kostenbesparing.

Business Process Management (BPM) gaat nog een stap verder. Het laat afdelingen en softwaresystemen samenwerken, bewaakt de voortgang en voorkomt proactief vertragingen. Het informeert betrokkenen, geeft inzicht in doorlooptijden en knelpunten. Medewerkers besteden hierdoor minder tijd aan e-mail en krijgen ruimte om echt waarde toe te voegen, met als resultaat een hogere klanttevredenheid.

Business Process Management zorgt voor optimale processen en de beschikbaarheid van up-to-date informatie van uw klanten en leveranciers terwijl uw organisatie voldoet aan wet- en regelgeving zoals de AVG.

Wilt u dat uw klanten centraal staan? Dan is BPM onmisbaar voor uw organisatie.

Plan direct een afspraak in met een van onze consultants voor een kosteloos en vrijblijvend Document Workflow Assessment ter waarde van 500 euro. Ontdek wat Business Process Management inhoudt en welke besparingen u kunt realiseren voor uw organisatie. Dit aanbod geldt tot en met 31 december 2018.

Ja, ik wil een afspraak maken voor een Document Workflow Assessment.

Download BPM brochure. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Grip op bedrijfsprocessen betekent ruimte voor groei | Automotive Online

Grip op bedrijfsprocessen betekent ruimte voor groei

Redactie Redactie
• Laatste update:

Traditioneel werd er bij de meeste autobedrijven gewerkt via de functionele indeling van de organisatie. Een werkorder verdween daarmee direct van de agenda van een afdeling als hun deel van het werk aan het eindproduct was gedaan. Er was daardoor weinig betrokkenheid bij het eindresultaat, wat de klanttevredenheid niet ten goede kwam.

In de afgelopen jaren hebben ICT-toepassingen gezorgd voor een betere afstemming tussen de afzonderlijke stappen van de klantreis, ongeacht op welke afdeling die plaatsvinden. Dit heeft geleid tot meer efficiëntie en dus tot kostenbesparing.

Business Process Management (BPM) gaat nog een stap verder. Het laat afdelingen en softwaresystemen samenwerken, bewaakt de voortgang en voorkomt proactief vertragingen. Het informeert betrokkenen, geeft inzicht in doorlooptijden en knelpunten. Medewerkers besteden hierdoor minder tijd aan e-mail en krijgen ruimte om echt waarde toe te voegen, met als resultaat een hogere klanttevredenheid.

Business Process Management zorgt voor optimale processen en de beschikbaarheid van up-to-date informatie van uw klanten en leveranciers terwijl uw organisatie voldoet aan wet- en regelgeving zoals de AVG.

Wilt u dat uw klanten centraal staan? Dan is BPM onmisbaar voor uw organisatie.

Plan direct een afspraak in met een van onze consultants voor een kosteloos en vrijblijvend Document Workflow Assessment ter waarde van 500 euro. Ontdek wat Business Process Management inhoudt en welke besparingen u kunt realiseren voor uw organisatie. Dit aanbod geldt tot en met 31 december 2018.

Ja, ik wil een afspraak maken voor een Document Workflow Assessment.

Download BPM brochure. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.