Persoon (CarReport): begeleid je klant van site naar showroom

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

“Dealerbedrijven worden steeds beter in het faciliteren van de customer journey”, zegt Pascal Persoon, directeur bij CarReport. “Wij voorzien dealers van leads. Als je die goed opvolgt en de klant tot een showroombezoek verleidt, is de auto bijna verkocht. Consumenten bezoeken immers gemiddeld slechts 1,2 showrooms voordat ze de auto kopen – dat is bijna 1 op 1.”
CarReport, een managementtool voor autobedrijven, was een van de sponsors van het Automotive Marketing Event dat vorige maand plaatsvond in Innstyle in Maarssen. Bekijk hieronder het interview met Pascal Persoon:

Persoon (CarReport): begeleid je klant van site naar showroom | Automotive Online

Persoon (CarReport): begeleid je klant van site naar showroom

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

“Dealerbedrijven worden steeds beter in het faciliteren van de customer journey”, zegt Pascal Persoon, directeur bij CarReport. “Wij voorzien dealers van leads. Als je die goed opvolgt en de klant tot een showroombezoek verleidt, is de auto bijna verkocht. Consumenten bezoeken immers gemiddeld slechts 1,2 showrooms voordat ze de auto kopen – dat is bijna 1 op 1.”
CarReport, een managementtool voor autobedrijven, was een van de sponsors van het Automotive Marketing Event dat vorige maand plaatsvond in Innstyle in Maarssen. Bekijk hieronder het interview met Pascal Persoon: