Jifeline Networks: remote diagnostics voor helpdesks en garageketens
Jifeline is niet alleen in Nederland actief. Wereldwijd hebben zich al meer dan zestig partners aangesloten. In België bieden onder meer Sergoyne en Brocken remote diagnostics van Jifeline.
Om duidelijkheid te bieden aan zowel de klanten voor remote diagnostics, als aan partners die gebruik willen maken van de infrastructuur, heeft Jifeline een nieuw bedrijf opgericht: Jifeline Networks. “Met dit bedrijf verkopen wij wereldwijd onze infrastructuur aan technische helpdesks, maar ook aan ketens van dealerbedrijven”, vertelt Jasper van Herwijnen van Jifeline. “Dat is de service en kwaliteit van Jifeline, maar dan uitgevoerd door je eigen specialist.” Van Herwijnen noemt een voorbeeld: “Neem een bedrijf met twintig dealervestigingen. In plaats van twintig diagnosespecialisten aan te houden, zetten zij hun twee beste mensen bij elkaar. Die bieden remote services, via het Jifeline-platform, voor alle aangesloten dealers. Zo benut je de talenten van die mensen optimaal, en de diagnosespecialisten komen eindelijk toe aan het werk waar ze speciaal voor zijn opgeleid.”
Naast het vertrouwde Jifeline Remote Diagnostics wordt Jifeline Networks als een volwaardig merk in de markt gezet. Met een eigen (blauwe) huisstijlkleur presenteert het bedrijf zich voor het eerst internationaal tijdens de Automechanika in Frankfurt.