Blij van dienst

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Laten we nou gewoon weer eens beginnen met elkaar goedemorgen toewensen. Als je in de trein goedemorgen zegt, pakt iedereen zijn kaartje – zal de conducteur wel zijn. Dan is het toch heel erg met ons gesteld?!”, riep bijvoorbeeld horecatrainer Milo Berlijn. Hij merkte nog iets op: “Een dienstverlener zou in hiërarchie onder de klanten moeten staan en bij elke service moeten proberen met die klant op gelijke hoogte te komen. Je kunt nooit boven je klant staan. En toch denken steeds meer dienstverleners dat wel.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Blij van dienst | Automotive Online

Blij van dienst

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Laten we nou gewoon weer eens beginnen met elkaar goedemorgen toewensen. Als je in de trein goedemorgen zegt, pakt iedereen zijn kaartje – zal de conducteur wel zijn. Dan is het toch heel erg met ons gesteld?!”, riep bijvoorbeeld horecatrainer Milo Berlijn. Hij merkte nog iets op: “Een dienstverlener zou in hiërarchie onder de klanten moeten staan en bij elke service moeten proberen met die klant op gelijke hoogte te komen. Je kunt nooit boven je klant staan. En toch denken steeds meer dienstverleners dat wel.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.