Dagboek martijn de bakker

Redactie Redactie
• Laatste update:

MAANDAG

Een nieuw begin met een nieuwe naam: Van Mossel Peugeot. Vandaag start de week met het bezoeken van alle medewerkers op de vestigingen. Het belangrijkste is dat we zo snel mogelijk alle klanten weer optimaal kunnen bedienen. Een tevreden klant begint bij gemotiveerde medewerkers. Nog niet alle systemen werken, maar iedereen is trots om bij Van Mossel Peugeot te werken, zeker nu na één dag al de naamsverandering in zijn geheel is doorgevoerd.

DINSDAG

Vandaag willen we de klanten zo goed mogelijk informeren. Om het proces te versnellen bedenken we een campagne: ‘Welkom bij Van Mossel Peugeot’. Klanten worden in de komende maanden benaderd via direct mail en e-mail campagnes; ook gaan we veel bellen. We houden van een persoonlijke aanpak, we zijn een familiebedrijf en daar ligt onze kracht. Zelf bel ik ook de eerste klanten om op korte termijn afspraken te maken over de toekomst. De website is aangepast en alle klanten van wie we een mailadres hebben, zijn vandaag geïnformeerd.

WOENSDAG

De telefoon gaat al twee dagen onafgebroken, alle contracten dienen opnieuw te worden afgesloten. Vandaag is niet anders en we richten ons voornamelijk op de huisvesting. Er zijn grootse plannen om alle vestigingen de Van Mossel look en feel te geven. Het streven is om de eerste verbouwde panden eind juli klaar te hebben. De eerste schetsen komen binnen en ze zien er geweldig uit. Op de meeste vestigingen krijgen we meer ruimte voor occasions en komt er meer parkeergelegenheid voor klanten.

DONDERDAG

Niet alleen gaat bij mij de telefoon de hele dag, ook op ons klantcontactcenter. We hebben snel extra mensen vrijgemaakt om de klanten zo goed mogelijk te informeren. Deze dagen zijn we extra gelukkig met ons kcc. Enkele maanden geleden hebben we dit opgestart met als doel om de klant beter en sneller te kunnen bedienen. Naast outbound bellen, nemen we voor alle vestigingen de telefoon op en doen we een ‘are you happy call’ na werkplaatsbezoek.

‘ We zijn een familiebedrijf en daar ligt onze kracht.’

VRIJDAG

De week sluit met de introductie van de nieuwe 308SW. Het is een prachtige auto om te zien en een aanrader om in te rijden. De auto heeft 14% bijtelling en is nu al een zakelijk succes. Dat merken we ook via zusterbedrijf Van Mossel Leasing, dat al het hele jaar veel orders heeft genoteerd. Door de vele enthousiaste klanten wordt het een geweldige dag. Samen met onze mensen sluiten we deze hectische, maar fantastische, week af. Er is extreem hard gewerkt en iedereen heeft een fantastische prestatie geleverd. Nu is het op naar een mooie toekomst.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Dagboek martijn de bakker | Automotive Online

Dagboek martijn de bakker

Redactie Redactie
• Laatste update:

MAANDAG

Een nieuw begin met een nieuwe naam: Van Mossel Peugeot. Vandaag start de week met het bezoeken van alle medewerkers op de vestigingen. Het belangrijkste is dat we zo snel mogelijk alle klanten weer optimaal kunnen bedienen. Een tevreden klant begint bij gemotiveerde medewerkers. Nog niet alle systemen werken, maar iedereen is trots om bij Van Mossel Peugeot te werken, zeker nu na één dag al de naamsverandering in zijn geheel is doorgevoerd.

DINSDAG

Vandaag willen we de klanten zo goed mogelijk informeren. Om het proces te versnellen bedenken we een campagne: ‘Welkom bij Van Mossel Peugeot’. Klanten worden in de komende maanden benaderd via direct mail en e-mail campagnes; ook gaan we veel bellen. We houden van een persoonlijke aanpak, we zijn een familiebedrijf en daar ligt onze kracht. Zelf bel ik ook de eerste klanten om op korte termijn afspraken te maken over de toekomst. De website is aangepast en alle klanten van wie we een mailadres hebben, zijn vandaag geïnformeerd.

WOENSDAG

De telefoon gaat al twee dagen onafgebroken, alle contracten dienen opnieuw te worden afgesloten. Vandaag is niet anders en we richten ons voornamelijk op de huisvesting. Er zijn grootse plannen om alle vestigingen de Van Mossel look en feel te geven. Het streven is om de eerste verbouwde panden eind juli klaar te hebben. De eerste schetsen komen binnen en ze zien er geweldig uit. Op de meeste vestigingen krijgen we meer ruimte voor occasions en komt er meer parkeergelegenheid voor klanten.

DONDERDAG

Niet alleen gaat bij mij de telefoon de hele dag, ook op ons klantcontactcenter. We hebben snel extra mensen vrijgemaakt om de klanten zo goed mogelijk te informeren. Deze dagen zijn we extra gelukkig met ons kcc. Enkele maanden geleden hebben we dit opgestart met als doel om de klant beter en sneller te kunnen bedienen. Naast outbound bellen, nemen we voor alle vestigingen de telefoon op en doen we een ‘are you happy call’ na werkplaatsbezoek.

‘ We zijn een familiebedrijf en daar ligt onze kracht.’

VRIJDAG

De week sluit met de introductie van de nieuwe 308SW. Het is een prachtige auto om te zien en een aanrader om in te rijden. De auto heeft 14% bijtelling en is nu al een zakelijk succes. Dat merken we ook via zusterbedrijf Van Mossel Leasing, dat al het hele jaar veel orders heeft genoteerd. Door de vele enthousiaste klanten wordt het een geweldige dag. Samen met onze mensen sluiten we deze hectische, maar fantastische, week af. Er is extreem hard gewerkt en iedereen heeft een fantastische prestatie geleverd. Nu is het op naar een mooie toekomst.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.