Hr zaken: remarketing is een (nieuw) vak

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat klinkt helder, maar wanneer je dit wilt implementeren anno 2014, dan realiseer je je dat je daar mensen voor nodig hebt die de toenemende digitalisering omarmen en die heel goed snappen wat dit betekent voor het autobedrijf. Je zoekt immers mensen die zich doorlopend afvragen: wie is mijn nieuwe klant en hoe gedraagt deze zich? en ook: hoe vertaal ik dit naar concrete acties die vandaag leiden tot succes?.

Een belangrijk aspect daarbij is de mate waarin de medewerker cruciaal is voor het succes en de concurrentiekracht. Zijn de competenties en prestaties van de medewerker ‘orderwinnend’ of slechts ‘kwalificerend? Om die vraag goed te kunnen beantwoorden zou je over een passend systeem moeten beschikken. Daarnaast is het belangrijk om connected te zijn en te blijven met mensen die hun sporen binnen, maar ook buiten de autobranche hebben verdiend. Maar wat is er nu precies nieuw aan het Remarketing-vak? Enerzijds het toepassen van nieuwe technieken en professionalisering van informatieverwerking, anderzijds de Remarketing van HRM binnen het bedrijf; mensen zijn van fundamenteel belang voor het succes. Personeel is geen kostenpost, maar dé bron om competitief voordeel mee te behalen. Een optimale inzet wordt bereikt als het HR-beleid op vier pijlers steunt: gezondheid, motivatie, competentie en betrokkenheid van medewerkers.

Mail voor meer informative

bob@hr-garage.nl.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Hr zaken: remarketing is een (nieuw) vak | Automotive Online

Hr zaken: remarketing is een (nieuw) vak

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat klinkt helder, maar wanneer je dit wilt implementeren anno 2014, dan realiseer je je dat je daar mensen voor nodig hebt die de toenemende digitalisering omarmen en die heel goed snappen wat dit betekent voor het autobedrijf. Je zoekt immers mensen die zich doorlopend afvragen: wie is mijn nieuwe klant en hoe gedraagt deze zich? en ook: hoe vertaal ik dit naar concrete acties die vandaag leiden tot succes?.

Een belangrijk aspect daarbij is de mate waarin de medewerker cruciaal is voor het succes en de concurrentiekracht. Zijn de competenties en prestaties van de medewerker ‘orderwinnend’ of slechts ‘kwalificerend? Om die vraag goed te kunnen beantwoorden zou je over een passend systeem moeten beschikken. Daarnaast is het belangrijk om connected te zijn en te blijven met mensen die hun sporen binnen, maar ook buiten de autobranche hebben verdiend. Maar wat is er nu precies nieuw aan het Remarketing-vak? Enerzijds het toepassen van nieuwe technieken en professionalisering van informatieverwerking, anderzijds de Remarketing van HRM binnen het bedrijf; mensen zijn van fundamenteel belang voor het succes. Personeel is geen kostenpost, maar dé bron om competitief voordeel mee te behalen. Een optimale inzet wordt bereikt als het HR-beleid op vier pijlers steunt: gezondheid, motivatie, competentie en betrokkenheid van medewerkers.

Mail voor meer informative

bob@hr-garage.nl.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.