Stormschadepiek

Redactie Redactie
• Laatste update:

Op een gemiddelde dag komen er in totaal tweehonderd vijftig meldingen.

Volgens de VHD is vooral gladheid door sneeuwval de oorzaak van de vele aanrijdingen. In de meeste gevallen betrof het slippartijen, vooralsnog bleven grote kettingbotsingen uit. De VHD Groep pleit al enige tijd voor meer gebruik van winterbanden.

Op de A50 zijn er momenteel nog veel problemen. Het verkeer staat daar al het merendeel van de dag vast.

Het loket van het Centraal Meldpunt Vrachtautoberging (CMV) meldt dat vrachtwagenchauffeurs de lichte klim tussen Loenen en Hoenderloo niet meer aan kunnen vanwege de sneeuw.

Ook in de grensstreek Nederland- Duitsland – in de stedendriehoek Enschede-Münster-Arnhem – zijn chauffeurs gestrand.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Stormschadepiek | Automotive Online

Stormschadepiek

Redactie Redactie
• Laatste update:

Op een gemiddelde dag komen er in totaal tweehonderd vijftig meldingen.

Volgens de VHD is vooral gladheid door sneeuwval de oorzaak van de vele aanrijdingen. In de meeste gevallen betrof het slippartijen, vooralsnog bleven grote kettingbotsingen uit. De VHD Groep pleit al enige tijd voor meer gebruik van winterbanden.

Op de A50 zijn er momenteel nog veel problemen. Het verkeer staat daar al het merendeel van de dag vast.

Het loket van het Centraal Meldpunt Vrachtautoberging (CMV) meldt dat vrachtwagenchauffeurs de lichte klim tussen Loenen en Hoenderloo niet meer aan kunnen vanwege de sneeuw.

Ook in de grensstreek Nederland- Duitsland – in de stedendriehoek Enschede-Münster-Arnhem – zijn chauffeurs gestrand.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.