Nieuw autotijdschrift van AutoTelegraaf

Redactie Redactie
• Laatste update:

000 stuks in de losse verkoop. De autoredactie van de Telegraaf verzorgt een katern met autonieuws en achtergronden. Het blad, dat een glossy uitstraling krijgt, zal rond de tweehonderd pagina’s tellen en kost 2,85 euro. Het magazine richt zich, volgens de Telegraaf, op autokopers en autoliefhebbers, en moet een doelgroep van honderdduizend lezers bereiken.

Met het nieuwe autotijdschrift richt de AutoTelegraaf zich op de bovenkant van de markt: merkdealers en de betere autobedrijven. Speciaal voor importeurs en hun dealers zijn er aparte katernen voorzien, waar zij hun merk-occasions kunnen presenteren. Zo’n katern opent en sluit met informatie over het merklabel.

Het magazine is het vijfde massacommunicatie-middel waarmee de Telegraaf de autobranche bedient. Naast de advertenties in het dagblad zijn dat het AutoTelegraaf Courant Plan, waarmee autobedrijven op de website autotelegraaf.nl kunnen adverteren, teletekst (Net 5), en een mogelijkheid om via i-mode te adverteren. Het nieuwe magazine is geïntegreerd met de website, wat inhoudt dat alle advertenties in het magazine ook op de website van de AutoTelegraaf zijn terug te vinden.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Nieuw autotijdschrift van AutoTelegraaf | Automotive Online

Nieuw autotijdschrift van AutoTelegraaf

Redactie Redactie
• Laatste update:

000 stuks in de losse verkoop. De autoredactie van de Telegraaf verzorgt een katern met autonieuws en achtergronden. Het blad, dat een glossy uitstraling krijgt, zal rond de tweehonderd pagina’s tellen en kost 2,85 euro. Het magazine richt zich, volgens de Telegraaf, op autokopers en autoliefhebbers, en moet een doelgroep van honderdduizend lezers bereiken.

Met het nieuwe autotijdschrift richt de AutoTelegraaf zich op de bovenkant van de markt: merkdealers en de betere autobedrijven. Speciaal voor importeurs en hun dealers zijn er aparte katernen voorzien, waar zij hun merk-occasions kunnen presenteren. Zo’n katern opent en sluit met informatie over het merklabel.

Het magazine is het vijfde massacommunicatie-middel waarmee de Telegraaf de autobranche bedient. Naast de advertenties in het dagblad zijn dat het AutoTelegraaf Courant Plan, waarmee autobedrijven op de website autotelegraaf.nl kunnen adverteren, teletekst (Net 5), en een mogelijkheid om via i-mode te adverteren. Het nieuwe magazine is geïntegreerd met de website, wat inhoudt dat alle advertenties in het magazine ook op de website van de AutoTelegraaf zijn terug te vinden.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.