Molco neemt onderdelen webwinkel Site4Cars over

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
V.l.n.r: Pim van ’t Hoenderdaal, Sjors van Heertum, Marco Brinkers, Toine Brouwers (foto: Molco)

Molco Car Parts uit Druten heeft webwinkel Site4Cars overgenomen. De twee oprichters, Toine Brouwers en Marco Brinkers, gaan aan de slag bij Molco. Dit wordt bevestigd door Pim van t Hoenderdaal, commercieel directeur van Molco Car Parts.

Site4Cars is gericht op particulieren en biedt de mogelijkheid om online aangeschafte onderdelen ook te laten monteren. Op de site is direct zichtbaar wat het totaalpakket kost. “Molco is meer gericht op B2B. Met Site4Cars hebben we nu ook een aanbod voor particulieren”, vertelt Van ’t Hoenderdaal aan Automotive. “De site is anderhalf jaar geleden van start gegaan. De omzet is nog niet heel hoog, ons gaat het vooral om het goed gebouwde platform en de koppeling aan zo’n honderd montagepartners.” De B2C markt voor automaterialen kent steeds meer spelers. In januari begaf het Duitse Carpardoo zich op de Nederlandse markt.

De website Site4Cars blijft bestaan en Brouwers en Brinkers krijgen binnen Molco de gelegenheid om het concept verder uit te bouwen, vertelt Van ’t Hoenderdaal. Lees hier hoe het kleine Molco het opneemt tegen de ‘Amerikaanse reuzen’ Sator en Partspoint.

Toine Brouwers en Marco Brinkers begonnen na de verkoop van grossier APS, waar beiden aandeelhouder in waren, in 2017 met Site4Cars.  

Molco neemt onderdelen webwinkel Site4Cars over | Automotive Online

Molco neemt onderdelen webwinkel Site4Cars over

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
V.l.n.r: Pim van ’t Hoenderdaal, Sjors van Heertum, Marco Brinkers, Toine Brouwers (foto: Molco)

Molco Car Parts uit Druten heeft webwinkel Site4Cars overgenomen. De twee oprichters, Toine Brouwers en Marco Brinkers, gaan aan de slag bij Molco. Dit wordt bevestigd door Pim van t Hoenderdaal, commercieel directeur van Molco Car Parts.

Site4Cars is gericht op particulieren en biedt de mogelijkheid om online aangeschafte onderdelen ook te laten monteren. Op de site is direct zichtbaar wat het totaalpakket kost. “Molco is meer gericht op B2B. Met Site4Cars hebben we nu ook een aanbod voor particulieren”, vertelt Van ’t Hoenderdaal aan Automotive. “De site is anderhalf jaar geleden van start gegaan. De omzet is nog niet heel hoog, ons gaat het vooral om het goed gebouwde platform en de koppeling aan zo’n honderd montagepartners.” De B2C markt voor automaterialen kent steeds meer spelers. In januari begaf het Duitse Carpardoo zich op de Nederlandse markt.

De website Site4Cars blijft bestaan en Brouwers en Brinkers krijgen binnen Molco de gelegenheid om het concept verder uit te bouwen, vertelt Van ’t Hoenderdaal. Lees hier hoe het kleine Molco het opneemt tegen de ‘Amerikaanse reuzen’ Sator en Partspoint.

Toine Brouwers en Marco Brinkers begonnen na de verkoop van grossier APS, waar beiden aandeelhouder in waren, in 2017 met Site4Cars.