Wereld van De Jong | Milieu, arbeid en politiek

Column • Onze West-Europese auto-industrie raakt steeds verder verstrikt in het web van milieu, arbeidsplaatsen en politiek. De eerste signalen zijn door politiek én industrie onvoldoende onderkend en bij gebrek aan visionair leiderschap genegeerd. Voorbeelden zijn de onderschatting van Tesla en de ontwikkeling van elektromobiliteit in China.
Arjen de Jong Arjen de Jong
• Laatste update:
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Wereld van De Jong | Milieu, arbeid en politiek | Automotive Online

Wereld van De Jong | Milieu, arbeid en politiek

Column • Onze West-Europese auto-industrie raakt steeds verder verstrikt in het web van milieu, arbeidsplaatsen en politiek. De eerste signalen zijn door politiek én industrie onvoldoende onderkend en bij gebrek aan visionair leiderschap genegeerd. Voorbeelden zijn de onderschatting van Tesla en de ontwikkeling van elektromobiliteit in China.
Arjen de Jong Arjen de Jong
• Laatste update:
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.