‘AI belangrijkste uitdaging autoretail’

AI • Het gebruik van ‘vooruitlopende’ tools krijgt een sleutelrol.
Robert L. Smid Robert L. Smid
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Kunstmatige intelligentie zal volgens technologiebedrijf MotorK de autoretail veranderen. Het bedrijf heeft zelf de AI-tool Predictspark ontwikkeld. Een, volgens hun, ‘vooruitlopende’ tool op het gebied van kunstmatige intelligentie dat AI toepast op onderhouden op werkplaatsen. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.

Het bedrijf gelooft dat de tool in de toekomst marketingprofessionals zal helpen om gerichte campagnes te ontwerpen gebaseerd op de behoeftes van klanten.

“De tool is klaar om elk actueel thema dat we voor onze klanten aanpakken te transformeren, van mobility as a service en connected revenue streams tot marketing kostenefficiëntie en de lifetime value van auto’s”, vertelt Joe Sanchez, chief revenue officer van technologiebedrijf MotorK.

Volgens Sanchez is kuntstmatige intelligentie de belangrijkste uitdaging voor de retail in de auto-industrie.

Verdere uitleg over de tool

Het onderwerp zal verder toegelicht worden tijdens het Nationaal Automotive Congres op 23 mei in Leusden. Sanchez is die dag spreker, waarbij hij zijn visie zal geven over de rol van AI.

Daarbij gaat hij in op vragen als: doet AI ertoe? Zal AI retailers vervangen? Waar zal de grootste impact zijn? Hoe zal AI worden gebruikt in de autoretail?

Ook zal er verder gesproken worden over Predictspark.

Tijdens het congres komen vakmensen en professionals bijeen om informatie over de automotive wereld met elkaar te delen.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.

‘AI belangrijkste uitdaging autoretail’ | Automotive Online

‘AI belangrijkste uitdaging autoretail’

AI • Het gebruik van ‘vooruitlopende’ tools krijgt een sleutelrol.
Robert L. Smid Robert L. Smid
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Kunstmatige intelligentie zal volgens technologiebedrijf MotorK de autoretail veranderen. Het bedrijf heeft zelf de AI-tool Predictspark ontwikkeld. Een, volgens hun, ‘vooruitlopende’ tool op het gebied van kunstmatige intelligentie dat AI toepast op onderhouden op werkplaatsen. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.

Het bedrijf gelooft dat de tool in de toekomst marketingprofessionals zal helpen om gerichte campagnes te ontwerpen gebaseerd op de behoeftes van klanten.

“De tool is klaar om elk actueel thema dat we voor onze klanten aanpakken te transformeren, van mobility as a service en connected revenue streams tot marketing kostenefficiëntie en de lifetime value van auto’s”, vertelt Joe Sanchez, chief revenue officer van technologiebedrijf MotorK.

Volgens Sanchez is kuntstmatige intelligentie de belangrijkste uitdaging voor de retail in de auto-industrie.

Verdere uitleg over de tool

Het onderwerp zal verder toegelicht worden tijdens het Nationaal Automotive Congres op 23 mei in Leusden. Sanchez is die dag spreker, waarbij hij zijn visie zal geven over de rol van AI.

Daarbij gaat hij in op vragen als: doet AI ertoe? Zal AI retailers vervangen? Waar zal de grootste impact zijn? Hoe zal AI worden gebruikt in de autoretail?

Ook zal er verder gesproken worden over Predictspark.

Tijdens het congres komen vakmensen en professionals bijeen om informatie over de automotive wereld met elkaar te delen.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.