Gedwongen ontslagen bij reorganisatie Sonax Car Care

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Michel Orth

    Erg vervelend bericht, heb meer dan 10 jaar voor deze mooie organisatie mogen werken. Veel sterkte in deze moeilijke tijden.

  • charel ten bloemendal

    Jammer dat deze mooie organisatie zo n moeilijke tijd door maakt,heb hier 15 jaar als franchisenemer mee samen gewerkt met hart en ziel maar helaas ook door de crisis mijn kop niet boven water kunnen houden jammer zo n goede formule en mooie producten sterkte.

  • Harry

    Ja dat heb je als je niet luister naar je franchise nemers dit was al bekent in 2009 eigenschuld (sonax koch) jammer voor de franchisers die zijn de lul behalve die konte kruipers