Column Clem Dickmann in AM: Koning Klant

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Luc Baetens

    Tja Clem, de wereld om ons heen is aan het veranderen maar het is niet aan iedereen gegeven om dat te zien.

  • Monique Bakx

    Ja, wordt hoogtijd voor een ommezwaai. Tegenwoordig zijn we steeds meer “butler klant” i.p.v. “koning klant”. Helpen en zelf doen in plaats van geholpen worden en laten doen. Bah.

Column Clem Dickmann in AM: Koning Klant | Automotive Online

Column Clem Dickmann in AM: Koning Klant

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Luc Baetens

    Tja Clem, de wereld om ons heen is aan het veranderen maar het is niet aan iedereen gegeven om dat te zien.

  • Monique Bakx

    Ja, wordt hoogtijd voor een ommezwaai. Tegenwoordig zijn we steeds meer “butler klant” i.p.v. “koning klant”. Helpen en zelf doen in plaats van geholpen worden en laten doen. Bah.