Carflow: in 8 stappen naar ideale online showroom

Consumenten kochten al steeds meer online, en de coronacrisis heeft dit online aankoopgedrag alleen maar versterkt. Als autobedrijf wil en kun je hier natuurlijk niet bij achterblijven. Veel autobedrijven vinden het echter lastig om een digitale showroom te ontwikkelen. Op welke wijze creëer je in deze onzekere tijd nieuwe waarde voor je bedrijf? Waar moet je beginnen? Met wie ga je in zee en wat zijn de kosten? Kun je wel meedoen met de ‘grote spelers’?

Als gevestigd marktleider in het leveren van innovatieve Digitale Showrooms durven wij, Carflow, deze uitdaging met u aan te gaan! Wij bouwen samen met u in een paar eenvoudige stappen de ideale online showroom, gericht op de digitale aankoop, met een modern ontworpen en mooi ogende (mobile) website waarmee optimaal invulling wordt geven aan de online feel-good ervaring van de consument. Met deze digitale showroom creëert u de perfecte online customer journey voor uw klant. Zowel als u merkdealer bent of universeel. Niet alleen aan de voorkant, ook aan de achterkant (lead module) wordt het proces voor leadopvolging tot in de perfectie geregeld.

In deze whitepaper laten wij door middel van acht praktische tips zien op welke wijze u de covid-19 gevolgen kunt overwinnen en tegelijkertijd toekomstige waarde voor uw bedrijf creëert. Download de whitepaper hiernaast.