De showroom is al lang niet meer de enige plek waar auto’s verkocht worden. Dat is geen nieuws. Het aankoopproces van potentiële klanten begint veelal online. Het hebben van een goede dealerwebsite is daarom onontbeerlijk. Toch stopt het niet bij het live gaan van een gloednieuwe dealerwebsite die er goed uitziet en draait op de nieuwste techniek. DTC media is een fullservice marketingbureau voor de automotive-branche en brengt het succes van een dealerwebsite terug naar 2 essentiële factoren:
1. Het leiden van de juiste bezoekers naar de dealerwebsite.
2. Het optimaal converteren van de websitebezoekers naar kwalitatief goede leads.
Bezoekers op je dealerwebsite krijg je namelijk niet zomaar. Daarnaast is het niet vanzelfsprekend dat deze bezoekers ook daadwerkelijk converteren. Branding en conversieoptimalisatie zijn onlosmakelijk verbonden met het succes van een dealerwebsite en dus ook met het succesvol verkopen van de auto’s die je in de showroom hebt staan. In deze whitepaper van DTC Media lees je nieuwe inzichten en praktische tips om van jouw dealerwebsite een succes te maken. Zet stappen in het scoren van méér (relevante) traffic en zet deze bezoekers om in méér leads. Stap in en ga op weg naar de beste dealersite. Download de gratis whitepaper hiernaast.
{jcomments off}