Bespaar tijd en geld in uw administratie met 5 gouden tips

Dealerbedrijven worden steeds groter, en daarmee ook de documentatie-afhandeling en administratie. Hoe kun je de tijd die je hieraan besteedt tot een minimum beperken en geld besparen?

Het dienen van meerdere broodheren, zoals bijvoorbeeld een multimerkdealer dat doet, is niet eenvoudig. Elke franchisegever heeft immers zijn eigen look & feel, kleurgebruik en opmaak. Met als gevolg dat er een grote veelheid aan documentatie en administratie ontstaat.

In deze whitepaper leest u 5 gouden tips om slimmer en efficiënter te werken in uw administratie.

  1. Automatische herkenning en opslag van documenten voorkomt fouten én bespaart tijd.
  2. Verbeter de privacy van uw klanten en cyberveiligheid en voorkom hoge boetes.
  3. Verhoog impact van offertes met verbeterd én zuiniger gebruik van kleuren.
  4. Minder onderhoud van uw printers bespaart u tijd én geld.
  5. Ook uw administratie kan bijdragen aan uw profiel als duurzame onderneming, voor nu én in de toekomst.

Vul uw gegevens in en ontvang gratis de whitepaper over een efficiënte en verbeterde administratie van uw autobedrijf. Zodat u meer tijd en geld overhoudt voor echte autozaken.

 

{loadmodule mod_code,Tracking Code Kyocera}