Omarm de inzet van nieuwe kanalen en technologie

Het is duidelijk dat het veranderende consumentengedrag enorme impact heeft op de manier waarop auto’s en aftersalesdiensten worden verkocht. De retailer moet vol aan de bak. Dat betogen Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm van Webuildretail in hun derde whitepaper.

Hoe kunnen consumenten u blijven vinden, lang voordat de koop feitelijk plaatsvindt? Dus hoe krijgt u online voldoende zichtbaarheid? Hoe blijft u succesvol met uw marketingcampagnes? Hoe blijft u onderscheidend? De moderne retailer moet keihard aan de bak. Met onderwerpen die vaak nieuw zijn. Of dat nou crosschannel, multichannel marketing of omnichannel retailen heet. Alleen dan neemt u de moderne consument serieus, schreven we in onze tweede whitepaper.

ernst gleijm vincent jorritsma

Dit is Whitepaper 3/3 van Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm.

 

Zelf een whitepaper plaatsen?

We stellen Automotive graag beschikbaar aan bedrijven die de autobranche van kennis willen voorzien via een whitepaper. Voor deze papers geldt dat ze niet wervend, maar informatief zijn. Meer informatie? Mail dan met Bart Kuijpers.

{jcomments off}

Omarm de inzet van nieuwe kanalen en technologie | Automotive Online

Omarm de inzet van nieuwe kanalen en technologie

Het is duidelijk dat het veranderende consumentengedrag enorme impact heeft op de manier waarop auto’s en aftersalesdiensten worden verkocht. De retailer moet vol aan de bak. Dat betogen Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm van Webuildretail in hun derde whitepaper.

Hoe kunnen consumenten u blijven vinden, lang voordat de koop feitelijk plaatsvindt? Dus hoe krijgt u online voldoende zichtbaarheid? Hoe blijft u succesvol met uw marketingcampagnes? Hoe blijft u onderscheidend? De moderne retailer moet keihard aan de bak. Met onderwerpen die vaak nieuw zijn. Of dat nou crosschannel, multichannel marketing of omnichannel retailen heet. Alleen dan neemt u de moderne consument serieus, schreven we in onze tweede whitepaper.

ernst gleijm vincent jorritsma

Dit is Whitepaper 3/3 van Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm.

 

Zelf een whitepaper plaatsen?

We stellen Automotive graag beschikbaar aan bedrijven die de autobranche van kennis willen voorzien via een whitepaper. Voor deze papers geldt dat ze niet wervend, maar informatief zijn. Meer informatie? Mail dan met Bart Kuijpers.

{jcomments off}