Mediabestedingen offline H1 2019

Lexus kocht omgerekend per geregistreerd model het meeste in. (Foto: Lexus)

Media-analysebureau Adfact analyseerde in opdracht van vakblad Automotive de mediabestedingen van de auto-importeurs

Welk automerk gaf per verkochte auto het meeste uit aan reclame? En hoe is de verhouding tussen de offline mediatypen? Hoe veel geld gaat er naar private lease? En hoeveel naar EV’s? 

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Mediabestedingen offline H1 2019 | Automotive Online

Mediabestedingen offline H1 2019

Lexus kocht omgerekend per geregistreerd model het meeste in. (Foto: Lexus)

Media-analysebureau Adfact analyseerde in opdracht van vakblad Automotive de mediabestedingen van de auto-importeurs

Welk automerk gaf per verkochte auto het meeste uit aan reclame? En hoe is de verhouding tussen de offline mediatypen? Hoe veel geld gaat er naar private lease? En hoeveel naar EV’s? 

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.