Onderzoek RAI Vereniging: Eerlijk betalen voor Mobiliteit

Door met absolute kortingen te werken in plaats van procentuele kortingen zou het beleid effectiever zijn geweest. (Foto: Shutterstock)

In opdracht van RAI Vereniging heeft onderzoeksbureau Revnext een analyse uitgevoerd naar de mate waarin de Nederlandse overheid er met behulp van een voortzetting van het huidige stelsel van autobelastingen in zou slagen om haar klimaatdoelstellingen voor 2030 en 2050 te realiseren. De belangrijkste conclusie is dat dit met voortzetting van de huidige maximale stimulering via de bpm, mrb en bijtelling niet gaat lukken.

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Onderzoek RAI Vereniging: Eerlijk betalen voor Mobiliteit | Automotive Online

Onderzoek RAI Vereniging: Eerlijk betalen voor Mobiliteit

Door met absolute kortingen te werken in plaats van procentuele kortingen zou het beleid effectiever zijn geweest. (Foto: Shutterstock)

In opdracht van RAI Vereniging heeft onderzoeksbureau Revnext een analyse uitgevoerd naar de mate waarin de Nederlandse overheid er met behulp van een voortzetting van het huidige stelsel van autobelastingen in zou slagen om haar klimaatdoelstellingen voor 2030 en 2050 te realiseren. De belangrijkste conclusie is dat dit met voortzetting van de huidige maximale stimulering via de bpm, mrb en bijtelling niet gaat lukken.

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.