Capgemini-onderzoeksrapport: Voice on the go

(Foto: Shutterstock)

Binnen nu en drie jaar maakt 95 procent van de autorijders gebruik van een spraakassistent in de auto. Hoewel de behoefte aan interactieve toepassingen toeneemt, houdt de bezorgdheid over privacy, gegevensbeveiliging en gebruikerservaring aan.

Dat is te lezen in het onderzoeksrapport van het Capgemini Research Institute ‘Voice on the go: How can auto manufacturers provide a superior in-car voice experience’.

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

Capgemini-onderzoeksrapport: Voice on the go | Automotive Online

Capgemini-onderzoeksrapport: Voice on the go

(Foto: Shutterstock)

Binnen nu en drie jaar maakt 95 procent van de autorijders gebruik van een spraakassistent in de auto. Hoewel de behoefte aan interactieve toepassingen toeneemt, houdt de bezorgdheid over privacy, gegevensbeveiliging en gebruikerservaring aan.

Dat is te lezen in het onderzoeksrapport van het Capgemini Research Institute ‘Voice on the go: How can auto manufacturers provide a superior in-car voice experience’.

 

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.