PowerKraut en Beeckestijn Business School starten de opleiding ‘Online Marketingspecialist voor de Mobiliteitsbranche’

Opleidingen • PowerKraut en Beeckestijn Business School starten gezamenlijk de nieuwe Post-HBO opleiding ‘Online Marketing Specialist Mobiliteit’.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

De deelnemers gaan gedurende 6 maanden aan de slag met digitale marketing, waaronder het managen van search-, social- en programmatic-advertising onder leiding van diverse vakexperts. Deze opleiding is voor zowel starters als ervaren online marketeers interessant en leerzaam.

Uniek Post-HBO programma

Het programma bestaat uit een combinatie van klassikale bijeenkomsten en een e-learning omgeving. Het begint met een 6-daagse pressure cooker (versneld programma) om het online kennisniveau van starters/mediors direct flink te verhogen. Vervolgens hebben deelnemers om de week één dag college, waarin ze enerzijds een verdiepingsslag maken op hun online kennis en anderzijds gezamenlijk actief aan de slag gaan met de geleerde kennis. Tijdens de opleiding zijn er 4 sessies specifiek gericht op de mobiliteitsbranche.

Opgeleid voor de toekomst

Als eindproduct werken de deelnemers aan een actieplan gericht op een online vraagstuk binnen hun eigen organisatie. Hierbij kunnen ze de nieuw verworven kennis direct toepassen in de praktijk en werken aan een concreet marketingprobleem of -uitdaging. Dit leidt tot werkelijke impact voor hun werkgever of opdrachtgever, waardoor deze investering zich direct terugverdient.

Zes Google examens

Om de opleiding succesvol af te ronden, dienen naast het eindproduct ook zes Google-examens behaald te worden, waaronder Google Analytics, Google Ads Measurement, Google Ads Display, Google Ads Search, Display & Video 360 en META Blueprint. Deelnemers die slagen ontvangen het “Post-HBO diploma Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De investering voor de opleiding bedraagt €6.250 per deelnemer, waarbij er opties zijn voor een STAP-subsidie.

Meer informatie?

Wil jij deze unieke kans niet missen? Vraag dan direct meer informatie aan over de opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit” via deze link.

PowerKraut en Beeckestijn Business School starten de opleiding ‘Online Marketingspecialist voor de Mobiliteitsbranche’ | Automotive Online

PowerKraut en Beeckestijn Business School starten de opleiding ‘Online Marketingspecialist voor de Mobiliteitsbranche’

Opleidingen • PowerKraut en Beeckestijn Business School starten gezamenlijk de nieuwe Post-HBO opleiding ‘Online Marketing Specialist Mobiliteit’.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

De deelnemers gaan gedurende 6 maanden aan de slag met digitale marketing, waaronder het managen van search-, social- en programmatic-advertising onder leiding van diverse vakexperts. Deze opleiding is voor zowel starters als ervaren online marketeers interessant en leerzaam.

Uniek Post-HBO programma

Het programma bestaat uit een combinatie van klassikale bijeenkomsten en een e-learning omgeving. Het begint met een 6-daagse pressure cooker (versneld programma) om het online kennisniveau van starters/mediors direct flink te verhogen. Vervolgens hebben deelnemers om de week één dag college, waarin ze enerzijds een verdiepingsslag maken op hun online kennis en anderzijds gezamenlijk actief aan de slag gaan met de geleerde kennis. Tijdens de opleiding zijn er 4 sessies specifiek gericht op de mobiliteitsbranche.

Opgeleid voor de toekomst

Als eindproduct werken de deelnemers aan een actieplan gericht op een online vraagstuk binnen hun eigen organisatie. Hierbij kunnen ze de nieuw verworven kennis direct toepassen in de praktijk en werken aan een concreet marketingprobleem of -uitdaging. Dit leidt tot werkelijke impact voor hun werkgever of opdrachtgever, waardoor deze investering zich direct terugverdient.

Zes Google examens

Om de opleiding succesvol af te ronden, dienen naast het eindproduct ook zes Google-examens behaald te worden, waaronder Google Analytics, Google Ads Measurement, Google Ads Display, Google Ads Search, Display & Video 360 en META Blueprint. Deelnemers die slagen ontvangen het “Post-HBO diploma Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De investering voor de opleiding bedraagt €6.250 per deelnemer, waarbij er opties zijn voor een STAP-subsidie.

Meer informatie?

Wil jij deze unieke kans niet missen? Vraag dan direct meer informatie aan over de opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit” via deze link.