Dtc media: ‘Wij gaan voor blije klanten’

Oliebollenspecial • “Door klanten als vrienden te behandelen, ontstaat een sterke band en een relatie voor de lange termijn.”
Redactie Redactie
• Laatste update:
Marcel Barnas: "We houden geloof in de kracht van de brievenbus.” (foto: dtc)

Dtc media bestaat in 2023 alweer achttien jaar, een periode waarin het bureau zich heeft bewezen als dé partner-in-business voor het ontwikkelen en uitvoeren van automotive marketingcampagnes.

De oorsprong van dtc ligt in het organiseren van grote occasionshows door heel Nederland. Dit vormde een solide basis voor het dtc-netwerk, dat uitgroeide van lokale dealers voor wie sales-, aftersales- en eventcampagnes werden uitgevoerd, naar opdrachtgevers met landelijke bekendheid. Zo werkt dtc media al jarenlang voor grote dealerholdings en importeurs als Ford, de Stellantis-merken en de Renault-Nissan-Mitsubishi alliantie.

365 graden-marketing

Eigenaar Marcel Barnas: “Ik kijk met trots terug, maar richt de blik vooral vooruit. In 2023 zetten wij nieuwe stappen en breiden wij onze one-stop-shop uit. Iedereen kent ons van de direct mail, huis-aan-huis en outdoor-campagnes en per 1 januari verbreden wij onze expertise met een compleet onlinemarketingpakket. Zonder tussenkomst van toeleveranciers, van strategie tot uitvoering hebben wij alles in eigen huis. Er is veel geïnvesteerd in kennis en in een team van onlinetalenten en wij zijn helemaal klaar om 360 graden te gaan. Of liever 365, want wij zijn ‘always on’ voor onze klanten.”

Optimale mix bij de specialist

Barnas vervolgt: “Ook bij onze uitbreiding naar online business houden wij geloof in de kracht van de brievenbus. Met steeds minder post op de mat valt direct mail nog beter op en wordt een gepersonaliseerde boodschap extra gewaardeerd. Daarbij kun je uitstekend segmenteren en een hoge conversie behalen. Ons advies blijft: voeg DM altijd toe aan je marketingmix. Het perfecte plaatje vind je bij dtc media. Als dé offline specialist benaderen wij jouw doelgroep nu ook online en met instore marketing maken wij je campagne in de showroom zichtbaar. Voor maximaal effect en optimaal resultaat.”

Gaan voor de klik

Een online agency is gericht op de muisklik, maar dtc gaat ook voor de klik met mensen. Barnas legt de link met vrienden: “Vrienden hebben aan een half woord genoeg, lopen net dat stapje harder en staan altijd voor je klaar. Ook buiten kantooruren en op momenten dat het even niet uitkomt, bij vrienden kun je met al je vragen en uitdagingen terecht. Door klanten als vrienden te behandelen, ontstaat een sterke band en een relatie voor de lange termijn. Een relatie met een proactieve partner zonder uurtje-factuurtje mentaliteit. Wij nemen geen genoegen met tevreden klanten, wij gaan voor blije klanten!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Dtc media: ‘Wij gaan voor blije klanten’ | Automotive Online

Dtc media: ‘Wij gaan voor blije klanten’

Oliebollenspecial • “Door klanten als vrienden te behandelen, ontstaat een sterke band en een relatie voor de lange termijn.”
Redactie Redactie
• Laatste update:
Marcel Barnas: "We houden geloof in de kracht van de brievenbus.” (foto: dtc)

Dtc media bestaat in 2023 alweer achttien jaar, een periode waarin het bureau zich heeft bewezen als dé partner-in-business voor het ontwikkelen en uitvoeren van automotive marketingcampagnes.

De oorsprong van dtc ligt in het organiseren van grote occasionshows door heel Nederland. Dit vormde een solide basis voor het dtc-netwerk, dat uitgroeide van lokale dealers voor wie sales-, aftersales- en eventcampagnes werden uitgevoerd, naar opdrachtgevers met landelijke bekendheid. Zo werkt dtc media al jarenlang voor grote dealerholdings en importeurs als Ford, de Stellantis-merken en de Renault-Nissan-Mitsubishi alliantie.

365 graden-marketing

Eigenaar Marcel Barnas: “Ik kijk met trots terug, maar richt de blik vooral vooruit. In 2023 zetten wij nieuwe stappen en breiden wij onze one-stop-shop uit. Iedereen kent ons van de direct mail, huis-aan-huis en outdoor-campagnes en per 1 januari verbreden wij onze expertise met een compleet onlinemarketingpakket. Zonder tussenkomst van toeleveranciers, van strategie tot uitvoering hebben wij alles in eigen huis. Er is veel geïnvesteerd in kennis en in een team van onlinetalenten en wij zijn helemaal klaar om 360 graden te gaan. Of liever 365, want wij zijn ‘always on’ voor onze klanten.”

Optimale mix bij de specialist

Barnas vervolgt: “Ook bij onze uitbreiding naar online business houden wij geloof in de kracht van de brievenbus. Met steeds minder post op de mat valt direct mail nog beter op en wordt een gepersonaliseerde boodschap extra gewaardeerd. Daarbij kun je uitstekend segmenteren en een hoge conversie behalen. Ons advies blijft: voeg DM altijd toe aan je marketingmix. Het perfecte plaatje vind je bij dtc media. Als dé offline specialist benaderen wij jouw doelgroep nu ook online en met instore marketing maken wij je campagne in de showroom zichtbaar. Voor maximaal effect en optimaal resultaat.”

Gaan voor de klik

Een online agency is gericht op de muisklik, maar dtc gaat ook voor de klik met mensen. Barnas legt de link met vrienden: “Vrienden hebben aan een half woord genoeg, lopen net dat stapje harder en staan altijd voor je klaar. Ook buiten kantooruren en op momenten dat het even niet uitkomt, bij vrienden kun je met al je vragen en uitdagingen terecht. Door klanten als vrienden te behandelen, ontstaat een sterke band en een relatie voor de lange termijn. Een relatie met een proactieve partner zonder uurtje-factuurtje mentaliteit. Wij nemen geen genoegen met tevreden klanten, wij gaan voor blije klanten!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.