Wij zijn automotive
Automotive werkplaats | Nieuwsbrief | Colofon | Abonneeservice | Adverteren | Abonnement 
Online Adverteren
Vakblad adverteren
Bezig met laden...
Klik om te vergroten

Maart: forse stijging mediabestedingen bestelwagens

19-04-2012 09:44

De bruto reclamebestedingen voor bedrijfswagens lag in maart 126% hoger dan in maart 2011. Vooral de merken die vertegenwoordigd zijn op de BedrijfsautoRAI, zoals VW, Ford en Opel gaven in aanloop naar de beurs fors meer uit dan normaal. Dat meldt Adfact.

Volkswagen spant in maart de kroon. Importeur Pon gaf bruto (exclusief korting) bijna anderhalf miljoen euro uit. Pon gaf daarvan het grootste deel uit aan de campagne '65 jaar Transporter'. 

De totale mediabestedingen liggen in Q1 gelijk aan vorig jaar. Er werd dit jaar door de importeurs voor 7,8 miljoen euro mediawaarde ingekocht, 0,1% minder dan in q1 2011.

Top 3 mediabestedingen bestelwagens in Q1:

Merk Mediawaarde in euro's +/-
Volkswagen 1,6 miljoen 28,2%
Mercedes 1,3 miljoen 22,6%
Opel 1,2 miljoen 21,6%


Reageer Doorsturen
Overige berichten
Maak Automotive uw homepage | Nieuwsbrief | Colofon | RSS-feeds


website realisatie CyberNed Internet Services