G+H is Citroën-dealer af en wordt Vakgarage

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens G+H-directeur Sjoerd van Rensch heeft Citroën Nederland gekozen voor Janssen Kerres om het rayon te gaan bedienen. “We begrijpen de keuze van de importeur, maar vinden het wel jammer. We zijn twintig jaar Citroën-dealer geweest”, vertelt Van Rensch. Citroën Nederland is om een reactie gevraagd.

Nieuwe klanten en merken
“Wij gaan straks met een compact team van twaalf man een nieuw begin maken”, aldus Van Rensch. “In eerste instantie blijft de nadruk op Citroën liggen, de kennis van het merk verdwijnt natuurlijk niet. Maar met ondersteuning van Vakgarage kunnen we nieuwe klanten en merken binnen halen.”

G+H heeft ook naar andere garageformules gekeken, vertelt Van Rensch. “In het verleden zijn we Carxpert geweest, de formule van Groupauto. Maar die formule heeft de focus op techniek en heeft een lagere naamsbekendheid bij consumenten.”

Wij hebben nu juist een formule nodig die de nadruk op marketing legt. Vakgarage staat wat dat betreft goed aangeschreven. En zeker als je leest dat het de best gewaardeerde formule onder Bovag-leden is, zie je dat we de juiste keuze hebben gemaakt.” Ook het kersverse Bovag Autobedrijf van het Jaar is een Vakgarage-lid.

G+H is begin deze maand toegetreden tot het Vakgarage-netwerk.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

G+H is Citroën-dealer af en wordt Vakgarage | Automotive Online

G+H is Citroën-dealer af en wordt Vakgarage

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens G+H-directeur Sjoerd van Rensch heeft Citroën Nederland gekozen voor Janssen Kerres om het rayon te gaan bedienen. “We begrijpen de keuze van de importeur, maar vinden het wel jammer. We zijn twintig jaar Citroën-dealer geweest”, vertelt Van Rensch. Citroën Nederland is om een reactie gevraagd.

Nieuwe klanten en merken
“Wij gaan straks met een compact team van twaalf man een nieuw begin maken”, aldus Van Rensch. “In eerste instantie blijft de nadruk op Citroën liggen, de kennis van het merk verdwijnt natuurlijk niet. Maar met ondersteuning van Vakgarage kunnen we nieuwe klanten en merken binnen halen.”

G+H heeft ook naar andere garageformules gekeken, vertelt Van Rensch. “In het verleden zijn we Carxpert geweest, de formule van Groupauto. Maar die formule heeft de focus op techniek en heeft een lagere naamsbekendheid bij consumenten.”

Wij hebben nu juist een formule nodig die de nadruk op marketing legt. Vakgarage staat wat dat betreft goed aangeschreven. En zeker als je leest dat het de best gewaardeerde formule onder Bovag-leden is, zie je dat we de juiste keuze hebben gemaakt.” Ook het kersverse Bovag Autobedrijf van het Jaar is een Vakgarage-lid.

G+H is begin deze maand toegetreden tot het Vakgarage-netwerk.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.