Webuyanycar trekt zich terug uit Nederland

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat bevestigt de Nederlandse directie aan Automotive. 

BCA werd dit jaar gekocht door investeringsmaatschappij Haversham voor ruim 1,4 miljard euro. “Er wordt niet langer geïnvesteerd in Webuyanycar Nederland als gevolg van andere prioriteiten binnen de groep”, meldt het bedrijf in een kort statement.  

Webuyanycar had in Nederland ongeveer 25 innamepunten. Hoeveel mensen er werken, is onbekend. Directeur Mike Arts wil verder geen uitspraken doen over de ontmanteling van Webuyanycar in Nederland.

Flinterdunne marge
In Automotive Management 3 van dit jaar vertelde Arts over de plannen van het bedrijf. “Wij hebben een flinterdunne marge en draaien op volume.” Om dat volume te kunnen realiseren waren er forse investeringen nodig, voornamelijk in marketingactiviteiten gericht op particulieren. Volgens Arts plukte het bedrijf daar inmiddels de vruchten van.

Abonnees kunnen het artikel over de auto-inkoopsites hier lezen

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Webuyanycar trekt zich terug uit Nederland | Automotive Online

Webuyanycar trekt zich terug uit Nederland

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat bevestigt de Nederlandse directie aan Automotive. 

BCA werd dit jaar gekocht door investeringsmaatschappij Haversham voor ruim 1,4 miljard euro. “Er wordt niet langer geïnvesteerd in Webuyanycar Nederland als gevolg van andere prioriteiten binnen de groep”, meldt het bedrijf in een kort statement.  

Webuyanycar had in Nederland ongeveer 25 innamepunten. Hoeveel mensen er werken, is onbekend. Directeur Mike Arts wil verder geen uitspraken doen over de ontmanteling van Webuyanycar in Nederland.

Flinterdunne marge
In Automotive Management 3 van dit jaar vertelde Arts over de plannen van het bedrijf. “Wij hebben een flinterdunne marge en draaien op volume.” Om dat volume te kunnen realiseren waren er forse investeringen nodig, voornamelijk in marketingactiviteiten gericht op particulieren. Volgens Arts plukte het bedrijf daar inmiddels de vruchten van.

Abonnees kunnen het artikel over de auto-inkoopsites hier lezen

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.