Serviceconcept Van Kouwen: klaar terwijl u vliegt (update)

Redactie Redactie
• Laatste update:

Anders dan bij Van Kouwen dat eerder deze week het Service, Park & Fly-concept lanceerde (zie hieronder) – waarbij de auto’s bij Van Kouwen in Aalsmeer staan – komen de auto’s in dit concept op een afgesloten terrein van Quickparking op Schiphol te staan. Volvo Bangarage verzorgt ondertussen het onderhoud, reparaties en/of schade.

Het parkeren is niet gratis, maar wel 10 procent goedkoper dan normaal, volgens Volvo komt dat neer op minder dan vijf euro per dag. Bij Van Kouwen zijn alle merken en klanten welkom, bij Bangarage alleen de Volvo-rijders.

Eerder deze week lanceerde dealerholding Van Kouwen het concept Van Kouwen Service, Park & Fly gelanceerd. Auto’s van klanten worden dan tijdens hun vakantie onderhouden, geserviced en/of gerepareerd en staan geparkeerd. Twee vliegen in één klap dus.

Dat meldde Van Kouwen in een persbericht.

Vakantiegangers brengen op de dag van vertrek hun auto naar de dealervestiging in Aalsmeer. Vervolgens worden de reizigers naar Schiphol gebracht, de auto blijft achter voor service, onderhoud en indien nodig schadeherstel. Van Kouwen heeft het vervoer uitbesteed aan regionale taxibedrijven Ugo en Verhoef Service Company. Na de vakantie worden de consumenten weer opgehaald van Schiphol. Het 24/7-transfer is volgens het bedrijf tegen een gereduceerd tarief.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Serviceconcept Van Kouwen: klaar terwijl u vliegt (update) | Automotive Online

Serviceconcept Van Kouwen: klaar terwijl u vliegt (update)

Redactie Redactie
• Laatste update:

Anders dan bij Van Kouwen dat eerder deze week het Service, Park & Fly-concept lanceerde (zie hieronder) – waarbij de auto’s bij Van Kouwen in Aalsmeer staan – komen de auto’s in dit concept op een afgesloten terrein van Quickparking op Schiphol te staan. Volvo Bangarage verzorgt ondertussen het onderhoud, reparaties en/of schade.

Het parkeren is niet gratis, maar wel 10 procent goedkoper dan normaal, volgens Volvo komt dat neer op minder dan vijf euro per dag. Bij Van Kouwen zijn alle merken en klanten welkom, bij Bangarage alleen de Volvo-rijders.

Eerder deze week lanceerde dealerholding Van Kouwen het concept Van Kouwen Service, Park & Fly gelanceerd. Auto’s van klanten worden dan tijdens hun vakantie onderhouden, geserviced en/of gerepareerd en staan geparkeerd. Twee vliegen in één klap dus.

Dat meldde Van Kouwen in een persbericht.

Vakantiegangers brengen op de dag van vertrek hun auto naar de dealervestiging in Aalsmeer. Vervolgens worden de reizigers naar Schiphol gebracht, de auto blijft achter voor service, onderhoud en indien nodig schadeherstel. Van Kouwen heeft het vervoer uitbesteed aan regionale taxibedrijven Ugo en Verhoef Service Company. Na de vakantie worden de consumenten weer opgehaald van Schiphol. Het 24/7-transfer is volgens het bedrijf tegen een gereduceerd tarief.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.