Markeur in zee met Autoblox voor remarketing

Redactie Redactie
• Laatste update:

Markeur werkte tot nu toe met een eigen occasionmanagementsysteem, dat in 2010 in opdracht van het bedrijf werd ontwikkeld. Markeur was aan een nieuw systeem toe. Via de dochtermaatschappijen, waaronder Motorhuis, Multirent en Multilease, worden jaarlijks ongeveer vijftienduizend occasions op de markt gezet.

Het bedrijf wil meer inzicht de status van de occasions, om in een zo vroeg mogelijk stadium de juiste bestemming te kunnen kiezen. “Als besloten wordt een voertuig af te stoten, kunnen we dit doen via een reguliere handelaar, een veiling, export of door middel van een biedlijst”, aldus Rick van Leeuwen, occasionmanager bij Markeur.

Riva maakte onlangs ook bekend met Autoblox te gaan werken. 

Markeur in zee met Autoblox voor remarketing | Automotive Online

Markeur in zee met Autoblox voor remarketing

Redactie Redactie
• Laatste update:

Markeur werkte tot nu toe met een eigen occasionmanagementsysteem, dat in 2010 in opdracht van het bedrijf werd ontwikkeld. Markeur was aan een nieuw systeem toe. Via de dochtermaatschappijen, waaronder Motorhuis, Multirent en Multilease, worden jaarlijks ongeveer vijftienduizend occasions op de markt gezet.

Het bedrijf wil meer inzicht de status van de occasions, om in een zo vroeg mogelijk stadium de juiste bestemming te kunnen kiezen. “Als besloten wordt een voertuig af te stoten, kunnen we dit doen via een reguliere handelaar, een veiling, export of door middel van een biedlijst”, aldus Rick van Leeuwen, occasionmanager bij Markeur.

Riva maakte onlangs ook bekend met Autoblox te gaan werken.