Wij zijn automotive
Automotive werkplaats | Nieuwsbrief | Colofon | Adverteren | Abonnement 
Online Adverteren
Vakblad adverteren
Bezig met laden...
Klik om te vergroten

Sponsorprijs voor Seat

08-12-2010 13:59

Seat heeft de Sponsorring 2010 gewonnen in de categorie Innovatie, met de campagne ’24 uur Ibiza met dj Armin van Buuren’. De prijs is een initiatief van het tijdschrift Sponsortribune.

De jury loofde de campagne vooral vanwege de koppeling tussen sponsoring en online gaming. Op de website 24uuribiza.nl konden geïnteresseerden door een videogame te spelen kans maken op de releaseparty van het nieuwe album van dj Armin van Buuren op het Spaanse eiland Ibiza.

Onder meer via social media en Radio 538 werd er reclame gemaakt voor de wedstrijd, waaraan volgens Seat “vele tienduizenden spelers deelnamen”.

Aegon won in de categorie Sport, Amstel en De Vrienden van Amstel Live in de categorie Cultuur & Entertainment, SCA en Oxfam Novib in de categorie Maatschappij, en C&A en Benelux Next Top Model in de categorie Media. Unilever kreeg de overkoepelende award Sponsor van het Jaar.


 

Reageer Doorsturen
Overige berichten
Maak Automotive uw homepage | Nieuwsbrief | Colofon | RSS-feeds


website realisatie CyberNed Internet Services