In zes stappen naar de ultieme klantenbinding

Redactie Redactie
• Laatste update:

Abonnees betalen voor de masterclass geen €119,- maar slechts €79,-*.
Klik hier om u aan te melden!

De customer journey is kortgezegd: de weg die een potentiële klant bewandelt van de behoefte aan een product naar het oriëntatieproces, de daadwerkelijk aankoop en de aftersales na die aankoop. Door op elk van deze stappen de juiste strategie te voeren, kunnen bedrijven klanten aan zich binden.

Automotive Management, Store Support en Regardz nodigen u uit voor deze Masterclass Customer Journey Management, die wordt gegeven in het Olympisch stadion Amsterdam.

Tijdens de masterclass krijgt u binnen drie uur:
• inzicht in het gedrag van de multichannel klant;
• praktijkvoorbeelden, binnen en buiten de branche;
• uitleg over het 6-stappenplan voor multichannel management;
• de zeven ingrediënten voor naar Excellente Service geserveerd.

*Prijs is inclusief parkeerkaart. Parkeren kan onder het Olympisch Stadion.

Voor het programma, sprekers en inschrijven klik hier. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

In zes stappen naar de ultieme klantenbinding | Automotive Online

In zes stappen naar de ultieme klantenbinding

Redactie Redactie
• Laatste update:

Abonnees betalen voor de masterclass geen €119,- maar slechts €79,-*.
Klik hier om u aan te melden!

De customer journey is kortgezegd: de weg die een potentiële klant bewandelt van de behoefte aan een product naar het oriëntatieproces, de daadwerkelijk aankoop en de aftersales na die aankoop. Door op elk van deze stappen de juiste strategie te voeren, kunnen bedrijven klanten aan zich binden.

Automotive Management, Store Support en Regardz nodigen u uit voor deze Masterclass Customer Journey Management, die wordt gegeven in het Olympisch stadion Amsterdam.

Tijdens de masterclass krijgt u binnen drie uur:
• inzicht in het gedrag van de multichannel klant;
• praktijkvoorbeelden, binnen en buiten de branche;
• uitleg over het 6-stappenplan voor multichannel management;
• de zeven ingrediënten voor naar Excellente Service geserveerd.

*Prijs is inclusief parkeerkaart. Parkeren kan onder het Olympisch Stadion.

Voor het programma, sprekers en inschrijven klik hier. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.