Terugkeer Udo: Citroën leukste Franse auto’s

Redactie Redactie
• Laatste update:

Udo heeft de boedel gekocht uit het faillissement en probeert het bedrijf inmiddels weer draaiende te krijgen. “In de komende weken moeten we weer volledig operationeel worden. Maar daar speel ik zelf verder geen rol in. Ik blijf op de achtergrond. De familie Nonnekens blijft de zaak runnen.”

Udo, die de familie Nonnekens kende, keert terug om twee redenen. “Ik vind ondernemen leuk. Bedrijven weer gezond maken, vind ik fantastisch. Daarbij denk ik dat goede universele bedrijven een steeds grotere concurrent voor de dealer worden. Klanten zitten te wachten op goede service tegen een acceptabele prijs. Wij bieden die.”

Citroën
Udo en Renault Nederland sloten na een jarenlange strijd onlangs vrede. Daarover wil en mag hij niets zeggen. Het klantenbestand van Nonnekens bestaat voor een groot deel uit Citroën-rijders. “Prima toch. Citroën bouwt de leukste Franse auto`s.”

Nonnekens zal geen dealer of erkend reparateur meer worden. “Ik denk dat de klant centraal moet staan. Niet de merklogo`s op de pui.”
Volgens Udo kost een merkdealerschap te veel geld. “We zijn wel in gesprek met een universeel werkplaatsconcept.”

Voor het grootste deel van de huidige medewerkers is ook in de nieuwe setting plaats.

Udo weet niet of hij in de toekomst nog meer autobedrijven toevoegt aan zijn portefeuille. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Terugkeer Udo: Citroën leukste Franse auto’s | Automotive Online

Terugkeer Udo: Citroën leukste Franse auto’s

Redactie Redactie
• Laatste update:

Udo heeft de boedel gekocht uit het faillissement en probeert het bedrijf inmiddels weer draaiende te krijgen. “In de komende weken moeten we weer volledig operationeel worden. Maar daar speel ik zelf verder geen rol in. Ik blijf op de achtergrond. De familie Nonnekens blijft de zaak runnen.”

Udo, die de familie Nonnekens kende, keert terug om twee redenen. “Ik vind ondernemen leuk. Bedrijven weer gezond maken, vind ik fantastisch. Daarbij denk ik dat goede universele bedrijven een steeds grotere concurrent voor de dealer worden. Klanten zitten te wachten op goede service tegen een acceptabele prijs. Wij bieden die.”

Citroën
Udo en Renault Nederland sloten na een jarenlange strijd onlangs vrede. Daarover wil en mag hij niets zeggen. Het klantenbestand van Nonnekens bestaat voor een groot deel uit Citroën-rijders. “Prima toch. Citroën bouwt de leukste Franse auto`s.”

Nonnekens zal geen dealer of erkend reparateur meer worden. “Ik denk dat de klant centraal moet staan. Niet de merklogo`s op de pui.”
Volgens Udo kost een merkdealerschap te veel geld. “We zijn wel in gesprek met een universeel werkplaatsconcept.”

Voor het grootste deel van de huidige medewerkers is ook in de nieuwe setting plaats.

Udo weet niet of hij in de toekomst nog meer autobedrijven toevoegt aan zijn portefeuille. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.