‘Wie nu niet in telematica stapt, is te laat’

Redactie Redactie
• Laatste update:

Zo vertelt Sjoerd Jonkers, sales director van ULU, welke telematicatoepassingen al geschikt zijn voor gebruik door autobedrijven – universele en merkgebonden. ULU is betrokken bij diverse pilotprojecten in onder andere de autobranche.

`Steeds minder schakels nodig`
Jonkers is een van de sprekers op het Nationaal Automotive Congres, dat op 19 mei plaatsvindt in de Philharmonie in Haarlem. Alle voor de branche relevante ontwikkelingen worden op die dag besproken, waaronder het gebruik van data en telematicatoepassingen.

Volgens Jonkers betekent de korte lijn tussen consument en fabrikant dat het retailkanaal uitgespeeld dreigt te raken. “Er zijn steeds minder schakels nodig om de consument de auto aan te bieden en om hem te wijzen op het benodigde onderhoud. Universelen en dealers moeten nu met telematica aan de slag gaan, anders zijn ze te laat. Want de fabrikanten zitten niet stil.”

Big Data en de Customer Journey
Naast telematica worden ook andere marketinggerelateerde onderwerpen besproken, zoals Big Data en de customer (online) journey van consumenten. Daarnaast is er tijdens de parallelsessies veel aandacht voor de aftersalesmarkt, bedrijfsvoering en bedrijfsopvolging.

Klik hier voor het hele programma en om u aan te melden.


Partners

Marktplaats Zakelijk/Nieuweautokopen.nl is hoofdsponsor van Het Nationaal Automotive Congres 2020. Verder wordt het congres mogelijk gemaakt door BDO, BCA, Cargarantie, Partspoint Group, Findio, Centraal Beheer/Achmea, Apollo, Bovemij, Stichting Duurzaam Repareren, PPG, Autoinspectie.nl, Dealer Lease Company, Autotelex, Tevreden.nl, Speedrepair, VDS Automotive en EDM. Bovag en RAI Vereniging zijn kennispartners van het evenement.

‘Wie nu niet in telematica stapt, is te laat’ | Automotive Online

‘Wie nu niet in telematica stapt, is te laat’

Redactie Redactie
• Laatste update:

Zo vertelt Sjoerd Jonkers, sales director van ULU, welke telematicatoepassingen al geschikt zijn voor gebruik door autobedrijven – universele en merkgebonden. ULU is betrokken bij diverse pilotprojecten in onder andere de autobranche.

`Steeds minder schakels nodig`
Jonkers is een van de sprekers op het Nationaal Automotive Congres, dat op 19 mei plaatsvindt in de Philharmonie in Haarlem. Alle voor de branche relevante ontwikkelingen worden op die dag besproken, waaronder het gebruik van data en telematicatoepassingen.

Volgens Jonkers betekent de korte lijn tussen consument en fabrikant dat het retailkanaal uitgespeeld dreigt te raken. “Er zijn steeds minder schakels nodig om de consument de auto aan te bieden en om hem te wijzen op het benodigde onderhoud. Universelen en dealers moeten nu met telematica aan de slag gaan, anders zijn ze te laat. Want de fabrikanten zitten niet stil.”

Big Data en de Customer Journey
Naast telematica worden ook andere marketinggerelateerde onderwerpen besproken, zoals Big Data en de customer (online) journey van consumenten. Daarnaast is er tijdens de parallelsessies veel aandacht voor de aftersalesmarkt, bedrijfsvoering en bedrijfsopvolging.

Klik hier voor het hele programma en om u aan te melden.


Partners

Marktplaats Zakelijk/Nieuweautokopen.nl is hoofdsponsor van Het Nationaal Automotive Congres 2020. Verder wordt het congres mogelijk gemaakt door BDO, BCA, Cargarantie, Partspoint Group, Findio, Centraal Beheer/Achmea, Apollo, Bovemij, Stichting Duurzaam Repareren, PPG, Autoinspectie.nl, Dealer Lease Company, Autotelex, Tevreden.nl, Speedrepair, VDS Automotive en EDM. Bovag en RAI Vereniging zijn kennispartners van het evenement.