Recall wegens slechte Karma

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vijftig van de teruggeroepen auto’s zijn bij eindgebruikers terecht gekomen. De overige 200 waren demo-exemplaren. In Nederland moesten twee Karma-eigenaren naar de dealer. De auto’s worden voorzien van een nieuwe accu.
 
Geert-Jan Tax, algemeen directeur van Kroymans Fisker, benadrukt dat de recall een preventieve actie is. “Er hebben zich nog geen problemen voorgedaan. Het euvel is geconstateerd tijdens de kwaliteitscontrole in de fabriek.” Het productieproces is aangepast en uitgeleverde auto`s worden extra gecontroleerd.

Recall wegens slechte Karma | Automotive Online

Recall wegens slechte Karma

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vijftig van de teruggeroepen auto’s zijn bij eindgebruikers terecht gekomen. De overige 200 waren demo-exemplaren. In Nederland moesten twee Karma-eigenaren naar de dealer. De auto’s worden voorzien van een nieuwe accu.
 
Geert-Jan Tax, algemeen directeur van Kroymans Fisker, benadrukt dat de recall een preventieve actie is. “Er hebben zich nog geen problemen voorgedaan. Het euvel is geconstateerd tijdens de kwaliteitscontrole in de fabriek.” Het productieproces is aangepast en uitgeleverde auto`s worden extra gecontroleerd.