Liqui Moly in gevelreclame

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Een garage die er van de buitenkant niet zo aantrekkelijk uitziet, schrikt nieuwe klanten af, al wordt er nog zo goed werk geleverd”, zegt Volgt Gernth, als export manager bij Liqui Moly verantwoordelijk voor Nederland. “Voor garages die niet zijn aangesloten bij een eigen keten, is realisatie van een attractief buitendesign echter een kostbare zaak. Wij kunnen nu voor de garagist borden en lichtreclames ontwerpen. In Duitsland is dat concept al door duizenden garages omarmd en nu willen we het ook in Nederland gaan toepassen.”

De eerste Nederlandse garage die het Liqui Moly design heeft ingevoerd, is Schouten Autotechniek uit Breda. “Ik gebruik de producten al geruime tijd naar volle tevredenheid zegt eigenaar Stijn Schouten. “Dan ligt het voor de hand mijn garage daar ook via de buitenreclame van te laten profiteren.”

Geen verplichtingen
Het concept houdt in dat een garagehouder zelf een derde van de totale kosten voor het nieuwe buitendesign betaalt, de rest nemen de grossier en Liqui Moly voor hun rekening.

Volgens account manager John Korsten geldt er geen contractueel vastgelegde afnameverplichting. “We willen graag dat garagisten enthousiast zijn over ons merk. Daarom bieden we iets extra’s, zoals producttraining, en nu dus ook hulp bij het verzorgen van de buitenreclame.“

Volgens Korsten is er nog geen sprake van een volwaardig garageconcept, zoals Liqui Moly dat bijvoorbeeld al heeft in Zwitserland. “Op dit moment gaat het echt nog alleen om het buitendesign, maar we onderzoeken wel de mogelijkheden om in de toekomst onze ondersteuning kunnen uitbreiden naar andere gebieden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Liqui Moly in gevelreclame | Automotive Online

Liqui Moly in gevelreclame

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Een garage die er van de buitenkant niet zo aantrekkelijk uitziet, schrikt nieuwe klanten af, al wordt er nog zo goed werk geleverd”, zegt Volgt Gernth, als export manager bij Liqui Moly verantwoordelijk voor Nederland. “Voor garages die niet zijn aangesloten bij een eigen keten, is realisatie van een attractief buitendesign echter een kostbare zaak. Wij kunnen nu voor de garagist borden en lichtreclames ontwerpen. In Duitsland is dat concept al door duizenden garages omarmd en nu willen we het ook in Nederland gaan toepassen.”

De eerste Nederlandse garage die het Liqui Moly design heeft ingevoerd, is Schouten Autotechniek uit Breda. “Ik gebruik de producten al geruime tijd naar volle tevredenheid zegt eigenaar Stijn Schouten. “Dan ligt het voor de hand mijn garage daar ook via de buitenreclame van te laten profiteren.”

Geen verplichtingen
Het concept houdt in dat een garagehouder zelf een derde van de totale kosten voor het nieuwe buitendesign betaalt, de rest nemen de grossier en Liqui Moly voor hun rekening.

Volgens account manager John Korsten geldt er geen contractueel vastgelegde afnameverplichting. “We willen graag dat garagisten enthousiast zijn over ons merk. Daarom bieden we iets extra’s, zoals producttraining, en nu dus ook hulp bij het verzorgen van de buitenreclame.“

Volgens Korsten is er nog geen sprake van een volwaardig garageconcept, zoals Liqui Moly dat bijvoorbeeld al heeft in Zwitserland. “Op dit moment gaat het echt nog alleen om het buitendesign, maar we onderzoeken wel de mogelijkheden om in de toekomst onze ondersteuning kunnen uitbreiden naar andere gebieden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.