A2SP lanceert DM Shop

Redactie Redactie
• Laatste update:

De stap van A2SP is opvallend omdat Autodata onlangs juist de stekker uit haar DM Shop trok. “Toen ik dat hoorde, was ik wel even verbaasd. Wij zien juist een toenemende vraag bij onze klanten naar dm”, aldus Steffens. 

In de shop van A2SP worden naast het uitvoeren van dm-campagnes ook al bestaande diensten aangeboden, zoals Cartalk NAW Selector en SMS-uw-klant. “Ook kunnen we klantspecifieke socio-demografische kenmerken zoals welstandsklasse, koopkracht en gezinssamenstelling toevoegen aan onze consumentenbestanden, en aan de klantenbestanden van de autobedrijven zelf”, aldus Steffens. “Door onze eigen internetinitiatieven, zoals Autocheck.nl, en met onze partners zoals Bbat, hebben we een groot bestand aan actuele adressen.”

Volgens Steffens stijgt de interesse in direct mail doordat steeds meer mensen zich aansluiten bij het bel-me-niet-register. “Dat komt door de agressieve belacties van grote dienstverleners. Dus moet je op zoek naar andere manieren om in contact te komen met je potentiële klant. Dat kan via e-mail en nieuwe media-toepassingen, maar zeker ook via direct mail. Welk medium je kiest is afhankelijk van de doelgroep en boodschap.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

A2SP lanceert DM Shop | Automotive Online

A2SP lanceert DM Shop

Redactie Redactie
• Laatste update:

De stap van A2SP is opvallend omdat Autodata onlangs juist de stekker uit haar DM Shop trok. “Toen ik dat hoorde, was ik wel even verbaasd. Wij zien juist een toenemende vraag bij onze klanten naar dm”, aldus Steffens. 

In de shop van A2SP worden naast het uitvoeren van dm-campagnes ook al bestaande diensten aangeboden, zoals Cartalk NAW Selector en SMS-uw-klant. “Ook kunnen we klantspecifieke socio-demografische kenmerken zoals welstandsklasse, koopkracht en gezinssamenstelling toevoegen aan onze consumentenbestanden, en aan de klantenbestanden van de autobedrijven zelf”, aldus Steffens. “Door onze eigen internetinitiatieven, zoals Autocheck.nl, en met onze partners zoals Bbat, hebben we een groot bestand aan actuele adressen.”

Volgens Steffens stijgt de interesse in direct mail doordat steeds meer mensen zich aansluiten bij het bel-me-niet-register. “Dat komt door de agressieve belacties van grote dienstverleners. Dus moet je op zoek naar andere manieren om in contact te komen met je potentiële klant. Dat kan via e-mail en nieuwe media-toepassingen, maar zeker ook via direct mail. Welk medium je kiest is afhankelijk van de doelgroep en boodschap.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.