Automotive breidt portfolio uit

Redactie Redactie
• Laatste update:

Social media, evenementen, seminars
“Het openen van een Youtube-kanaal past in de nieuwe koers van Automotive”, aldus hoofdredacteur Jelle Heidstra. “Vorig jaar hebben we een aantal stappen gezet op het gebied van multimediaal uitgeven. Zo bekijken we voortaan per onderwerp wat de beste aanpak is: een artikel in blad of op de website, een video-interview, of een combinatie van media. Ook zoeken we steeds meer interactie met onze abonnees, bijvoorbeeld via social media als Twitter en LinkedIn, maar ook via seminars, workshops en evenementen.”

Vorig jaar organiseerde Automotive behalve het Automotive Manager van het Jaargala onder meer seminars voor dealerholdings en de schadebranche, en workshops op het gebied van occasions, social media en internetmarketing. “Ook dit jaar zitten er verschillende evenementen in de planning, en komen we met nieuwe initiatieven om nog beter in te spelen op de wensen van onze abonnees en adverteerders”, aldus Heidstra.

Lid worden
De LinkedIn Groep van Automotive telt inmiddels ruim duizend leden. “Er wordt levendig gediscussieerd over diverse autobranche gerelateerde onderwerpen. Dat platform bieden we graag, en het helpt ons als vakmedium om nog beter aan te voelen wat er in de branche leeft. Ook tips aan het adres van de redactie zijn natuurlijk van harte welkom. Wel valt op dat het nu vaak nog de adviseurs zijn die met elkaar in discussie gaan. We zouden graag zien dat ook managers van autobedrijven en toeleveranciers zich in deze discussies mengen.”

Bij deze nodigen we onze lezers dan ook van harte uit om lid te worden van onze social media groepen.
Direct aanmelden kan via deze links:
LinkedIn, Youtube en Twitter.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.