Blijfopletten.nl geeft info over schadesturing

Redactie Redactie
• Laatste update:

`Geen protest`
Hoewel geen van de vier deelnemende bedrijven lid is van een keten, is het volgens initiator Gerard Hurkmans geen protest tegen de schadesturing, waarbij steeds meer verzekeraars kiezen voor enkele schadenetwerken. Hurkmans is directeur van Hurkmans Autoschade Veghel, een van de deelnemende bedrijven. “Wat wij met ons initiatief willen bereiken, is dat vooral particulieren goed worden voorgelicht over wat ze kunnen en mogen in geval van schade. Het kernbegrip is ontzorgen. Wij helpen onder meer bij de schademelding en het invullen van het schadeformulier. We bieden hulp als extra service. Dit moet er uiteindelijk voor zorgen dat consumenten voor ons kiezen als ze schade hebben.”

Zelfstandigheid
Om ‘Blijf opletten’ bekendheid te geven, wordt het initiatief met advertentiecampagnes in lokale kranten en radiostations in de regio Brabant – waar alle vier de deelnemende bedrijven actief zijn – ondersteund. Het is de bedoeling dat het initiatief vervolgens landelijk wordt uitgerold.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Blijfopletten.nl geeft info over schadesturing | Automotive Online

Blijfopletten.nl geeft info over schadesturing

Redactie Redactie
• Laatste update:

`Geen protest`
Hoewel geen van de vier deelnemende bedrijven lid is van een keten, is het volgens initiator Gerard Hurkmans geen protest tegen de schadesturing, waarbij steeds meer verzekeraars kiezen voor enkele schadenetwerken. Hurkmans is directeur van Hurkmans Autoschade Veghel, een van de deelnemende bedrijven. “Wat wij met ons initiatief willen bereiken, is dat vooral particulieren goed worden voorgelicht over wat ze kunnen en mogen in geval van schade. Het kernbegrip is ontzorgen. Wij helpen onder meer bij de schademelding en het invullen van het schadeformulier. We bieden hulp als extra service. Dit moet er uiteindelijk voor zorgen dat consumenten voor ons kiezen als ze schade hebben.”

Zelfstandigheid
Om ‘Blijf opletten’ bekendheid te geven, wordt het initiatief met advertentiecampagnes in lokale kranten en radiostations in de regio Brabant – waar alle vier de deelnemende bedrijven actief zijn – ondersteund. Het is de bedoeling dat het initiatief vervolgens landelijk wordt uitgerold.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.