Peugeot opent bedrijfswagencentra

Redactie Redactie
• Laatste update:

In de nieuwe centra wordt de dienstverlening afgestemd op de zakelijke rijder. Dat betekent ruimere openingstijden, wachtruimtes met gratis draadloos internet, snelservice, een haal- en brengservice en vervangend vervoer. Ook de medewerkers zijn speciaal getraind.

De nieuwe centra komen voort uit het nieuwe label Peugeot Professional, dat internationaal is ingevoerd. Peugeot volgt daarmee andere merken die al eerder voor een meer specialistische benadering van de bedrijfswagenmarkt kozen.

Dealers uit het huidige dealernetwerk gaan de centra exploiteren. “Het blijven dezelfde partijen die bedrijfswagenactiviteiten ontplooien, maar ze pakken het wel anders aan”, aldus Joost Vermeer, woordvoerder van Peugeot Nederland. “Er komen dus ook geen nieuwe showrooms, de bestaande service wordt in deze vestigingen flink uitgebreid.”

Vermeer denkt dat de Centra in staat zijn om meer volume naar zich toe te trekken.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.