Alwaysbemobile lanceert glasschadeformule

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Autoglaz-bedrijven kunnen bij voorkeur zowel carrosserie- als glasschades herstellen. Een aantal van de bedrijven zal afkomstig zijn uit het netwerk van Autoschade Herstel Groep Nederland waar Alwaysbemobile onlangs een samenwerking mee is gestart.

Onder meer door de combinatie van glas- en carrosserieschadeherstel wil Alwaysbemobile de kosten van schadeherstel verlagen. Autoglaz werkt daarnaast aan een software-pakket waarmee het proces moet worden geoptimaliseerd. Dit wordt ontwikkeld op het ERP platform van Microsoft Dynamics. “Microsoft is erg toegankelijk, dus het pakket maakt het mogelijk alle spelers in het proces aan te sluiten. Maar het kan bijvoorbeeld ook aan alle klantensystemen worden gekoppeld”, aldus Alwaysbemobile-ceo Luc van Bussel.

Net als bij de andere formules wordt de rol van internet bij Autoglaz ook belangrijk. “We streven ernaar 24/7 beschikbaar te zijn. Onder meer door de mogelijkheid van online boeken uiteraard. Maar het doel is om ook buiten kantooruren werkzaamheden te gaan verrichten”, aldus Van Bussel.

Verder wordt bekeken of de formule ook in Duitsland en België kan worden uitgerold.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Alwaysbemobile lanceert glasschadeformule | Automotive Online

Alwaysbemobile lanceert glasschadeformule

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Autoglaz-bedrijven kunnen bij voorkeur zowel carrosserie- als glasschades herstellen. Een aantal van de bedrijven zal afkomstig zijn uit het netwerk van Autoschade Herstel Groep Nederland waar Alwaysbemobile onlangs een samenwerking mee is gestart.

Onder meer door de combinatie van glas- en carrosserieschadeherstel wil Alwaysbemobile de kosten van schadeherstel verlagen. Autoglaz werkt daarnaast aan een software-pakket waarmee het proces moet worden geoptimaliseerd. Dit wordt ontwikkeld op het ERP platform van Microsoft Dynamics. “Microsoft is erg toegankelijk, dus het pakket maakt het mogelijk alle spelers in het proces aan te sluiten. Maar het kan bijvoorbeeld ook aan alle klantensystemen worden gekoppeld”, aldus Alwaysbemobile-ceo Luc van Bussel.

Net als bij de andere formules wordt de rol van internet bij Autoglaz ook belangrijk. “We streven ernaar 24/7 beschikbaar te zijn. Onder meer door de mogelijkheid van online boeken uiteraard. Maar het doel is om ook buiten kantooruren werkzaamheden te gaan verrichten”, aldus Van Bussel.

Verder wordt bekeken of de formule ook in Duitsland en België kan worden uitgerold.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.