Vakgarage presenteert nieuwe huisstijl

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de presentatie werden vijftig nieuwe Suzuki’s Swift overhandigd aan de uitgenodigde Vakgarages. Deze auto’s gaan bij de vestigingen dienst doen als leenauto. Het is de bedoeling dat dit jaar alle 130 Vakgarages een Suzuki Swift met het nieuwe logo als leenauto krijgen en overgeschakeld zijn op de nieuwe huisstijl.

Vakgarage heeft onlangs nog zeven nieuwe leden toegevoegd: garage Echt uit Echt, Everink uit Zutphen, Karel Hol uit Gemert, Linden Automotive uit Montfoort, Vaartland uit Den Haag en Akersloot uit de gelijknamige plaats. De nieuwe aanwinsten zijn te danken aan een gerichte wervingscampagne van Vakgarage onder universele garages. Volgens Den Uil zullen zich de komende tijd nog meer franchisenemers bij het concept aansluiten.

Onder de nieuwe huisstijl vallen een vernieuwde website, een glossy genaamd ‘Pole Position’ en een nieuw uiterlijk voor de Vakgaragekrant. Hiermee hoopt Vakgarage een groter en jonger publiek aan te spreken.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Vakgarage presenteert nieuwe huisstijl | Automotive Online

Vakgarage presenteert nieuwe huisstijl

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de presentatie werden vijftig nieuwe Suzuki’s Swift overhandigd aan de uitgenodigde Vakgarages. Deze auto’s gaan bij de vestigingen dienst doen als leenauto. Het is de bedoeling dat dit jaar alle 130 Vakgarages een Suzuki Swift met het nieuwe logo als leenauto krijgen en overgeschakeld zijn op de nieuwe huisstijl.

Vakgarage heeft onlangs nog zeven nieuwe leden toegevoegd: garage Echt uit Echt, Everink uit Zutphen, Karel Hol uit Gemert, Linden Automotive uit Montfoort, Vaartland uit Den Haag en Akersloot uit de gelijknamige plaats. De nieuwe aanwinsten zijn te danken aan een gerichte wervingscampagne van Vakgarage onder universele garages. Volgens Den Uil zullen zich de komende tijd nog meer franchisenemers bij het concept aansluiten.

Onder de nieuwe huisstijl vallen een vernieuwde website, een glossy genaamd ‘Pole Position’ en een nieuw uiterlijk voor de Vakgaragekrant. Hiermee hoopt Vakgarage een groter en jonger publiek aan te spreken.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.